خبر بد برای طرفداران یوونتوس؛ تست کرونای کریستیانو رونالدو مثبت شده است

به گزارش وبلاگ طراحی من، خبرگزاری خبرنگاران- کریستیانو رونالدو ستاره 35 ساله یوونتوس و تیم ملی پرتغال به ویروس کرونا مبتلا شده است.

خبر بد برای طرفداران یوونتوس؛ تست کرونای کریستیانو رونالدو مثبت شده است

به گزارش وبلاگ طراحی من، با اعلام فدراسیون فوتبال پرتغال، تست کرونای کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال مثبت شده است و به این ترتیب او در ملاقات برابر سوئد در لیگ ملت های اروپا غایب خواهد بود. رونالدو هم اکنون در قرنطینه است و خوشبختانه علائم خاصی از ویروس کرونا ندارد. طی روزهای گذشته آنتونی لوپز، دروازه بان تیم ملی پرتغال هم به ویروس کرونا مبتلا شده بود. کریستیانو رونالدو علاوه بر بازی برابر سوئد، بازی یوونتوس مقابل کروتونه در سری آ و دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا را از دست می دهد.

جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو اولین تصویر از این فوق ستاره پرتغالی را بعد از ابتلا به کرونا در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. ساعاتی پیش فدراسیون فوتبال پرتغال با انتشار بیانیه ای به شکل رسمی اعلام نمود که تست کرونای کریستیانو رونالدو مثبت شده است و این بازیکن باید دوران قرنطینه 14 روزه را به منظور بهبودی کامل پشت سر بگذارد.

کریستیانو رونالدو همچنین به سومین بازیکن تیم ملی پرتغال تبدیل شد که در در وقفه بازی های ملی به کرونا مبتلا شده است. البته فوق ستاره یوونتوس تا اینجا هیچ گونه علامتی از خود نشان نداده و در شرایط خوبی به سر می برد. ابتلای فوق ستاره پرتغالی به کرونا اما موجی از نگرانی ها را بین طرفداران این بازیکن به وجود آورد. با این حال همسر رونالدو یعنی جورجینا رودریگز خیلی سریع دست به کار شد و تصویری از مکالمه تصویری خود با CR7 را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او بالای این عکس نوشت: تو الهام بخش من هستی.

در عکس منتشرشده توسط جورجینا رودریگز کریستیانو رونالدو کاملاً آرام به نظر می رسد و با چهره ای خندان مشاهده می گردد. با این حال گزارشات حاکی از آن است که رونالدو بسیار ناامید شده است چراکه به اجبار چند بازی آینده تیم ملی پرتغال و یوونتوس را از دست خواهد داد. ستاره 35 ساله باشگاه یوونتوس حالا احتمالا به دور از خانواده خود دوران دو هفته ای قرنطینه را پشت سر خواهد گذاشت و سپس راهی تورین می گردد تا بعد ازشکست دادن کرونا که احتمالا برای او کار خیلی دشواری نخواهد بود، به تمرینات بیانکونری اضافه گردد.

کریستیانو رونالدو به ویروس کرونا مبتلا شده و فعلا در قرنطینه به سر می برد. گزارش ها می گویند فوق ستاره پرتغالی علائمی ندارد اما به هر حال باید تا منفی شدن تست کرونا، از میادین دور باشد. به گزارش رومئو آگریستی، برای آنکه کریستیانو رونالدو بتواند مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، باید تست کرونای او حداقل 7 روز پیش از این ملاقات منفی باشد. خطر از دست دادن بازی عظیم یوونتوس-بارسلونا برای کریستیانو رونالدو وجود دارد. رونالدو قطعا بازی مقابل دیناموکیف را از دست می دهد. این ملاقات 20 اکتبر (29 مهر) برگزار می گردد و اولین بازی یوونتوس در مرحله لیگ قهرمانان خواهد بود. بازی مقابل بارسلونا و لیونل مسی 28 اکتبر (7 آبان) خواهد بود.

آگریستی گزارش می دهد طبق پروتکل یوفا، بازیکنانی که به ویروس کرونا مبتلا می گردد، برای حضور در یک مسابقه اروپایی باید حداقل 7 روز پیش از آن ملاقات تست منفی داشته باشند زیرا مراحل ارسال آزمایش او و تایید و آنالیز یوفا به 7 روز زمان احتیاج دارد.

کریستیانو رونالدو باید این بار با زمان مسابقه بدهد زیرا بازی مقابل بارسلونا 15 روز دیگر برگزار می گردد. بنابراین تست کرونای رونالدو باید حداکثر تا چهارشنبه 21 اکتبر منفی باشد. بنابراین طرفداران فوتبال شاید برای دیدن دوباره مصاف رونالدو-مسی باید تا ملاقات برگشت در 8 دسامبر صبر نمایند. در کنار ملاقات مقابل دیناموکیف، رونالدو قطعا بازی مقابل کروتونه و ورونا را هم در سری آ از دست می دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "خبر بد برای طرفداران یوونتوس؛ تست کرونای کریستیانو رونالدو مثبت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد برای طرفداران یوونتوس؛ تست کرونای کریستیانو رونالدو مثبت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید