فهرست خریدهای تابستانی رونالدو در جیب یووه

به گزارش وبلاگ طراحی من، تهران- خبرنگاران- براساس گزارش روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا کریستیانو رونالدو در معاملات تابستانی بانوی پیر حق رای داشته و فهرست 6 بازیکن مورد تایید خود را به مقامات باشگاه تحویل داده است.

فهرست خریدهای تابستانی رونالدو در جیب یووه

به گزارش وبلاگ طراحی من، روزنامه آ. اس اسپانیا روز چهارشنبه نوشت: رونالدو پس از فتح هشتمین اسکودتو یوونتوس گفت که تا سرانجام قراردادش در تورین خواهد ماند و باشگاه ایتالیایی نیز برای فرو نشاندن خشم فوق ستاره خود تعللی ننموده و با نظرخواهی از او برای چگونگی فعالیت در بازار جابجایی تابستانی به نوعی امتیاز ویژه ای برای وی قائل شدند.

براساس گزارش کوریره دلو اسپورت، رونالدو فهرست 6 نفره خود را برای خرید در آستانه فصل 2019 - 2020 و یورش مجدد به لیگ قهرمانان اروپا پس از حذف در مرحله یک چهارم این دوره توسط آژاکس شگفتی ساز، در اختیار باشگاه قرار داده است.

این در حالی است که چشم های رونالدو در پاسخ به این پرسش که به نظر وی باشگاه یووه چگونه باید آخرین قدم را برای فتح نخستین عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا پس از فصل 1995 - 1996 بردارد، با تجسم کردن سانتیاگو برنابئو برقی زد و 2 نفر از هم تیمی های پیشین خود را در صدر فهرست خود قرار داد:

** رافائل واران

مدافع مرکزی رئال طی چند فصل اخیر همیشه یکی از بازیکنان بی نوسان و یکی از مورد اطمینان ترین مدافعان از نظر رونالدو محسوب می گردد.

با این حال، مذاکرات آسانی پیش روی یوونتوس نخواهد بود چرا که کهکشانی ها تمایلی برای قطع همکاری با مدافع 25 ساله خود نداشته و هر خریداری که بخواهد پای میز مذاکره بنشیند باید اولین خان را که پرداخت مبلغ فسخ 500 میلیون یورویی است، پشت سر بگذارد.

** ایسکو

رونالدو همیشه از هافبک اسپانیایی به عنوان زوجی خوب و هماهنگ در زمین در روزهای حضور در مادرید، تمجید نموده است. با این وجود، مانعی مشابه بر سر انتقال ایسکو نیز وجود دارد و آن هم تمایل یا عدم تمایل باشگاه برای فروش است؛ چند هفته پیش ایسکو در آستانه جدایی از رئال بود اما با بازگشت زین الدین زیدان نظر او نیز تغییر نموده و از آن موقع به بعد هافبک اسپانیایی نشانه های کمرنگی از تمایل برای ترک برنابئو از خود بروز داده است.

** کوستاس مونالس

فرمانده یونانی یکی از بهترین مدافعان مرکزی در سری آ بوده و از زمان پیوستن به آ. اس رم در سال 2014 همیشه یکی از مهره های کلیدی این تیم به شمار رفته است.

دفاع مرکزی یووه مسن شده و آندره آ بارزالی نیز به تازگی بازنشستگی خود را تا سرانجام فصل جاری اعلام نموده است و با توجه به سن و سال مونالس و رقم فسخ 36 میلیونی، مرد یونانی می تواند بهترین کارایی را برای یوونتوس داشته باشد و البته تمام این موضوعات به توانایی این باشگاه برای متقاعد کردن رم برای فروش بستگی دارد.

** تانگوی اِندومبله

هافبک 22 ساله تیم لیون یکی از بازیکنانی است که در رادار یک دوجین سرمربی اروپایی از جمله زیدان، قرار گرفته است؛ عمکلرد وی در بازی مقابل منچسترسیتی و انسجامش در لیگ یک فرانسه، نظر دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه را جلب نموده و این بازیکن می تواند جایگزینی طولانی مدت برای سامی خدیرا باشد.

** فدریکو کیه زا

بازیکن 21 ساله فیورنتینا تاکنون 11 بار پیراهن تیم ملی ایتالیا را پوشیده و یکی از بازیکنان برجسته سری آ در فصلی آمیخته با ظهور یک دوجین ستاره آینده دار بوده است.

کیه زا تا اینجای کار 12 گل و 8 پاس گل به نام خود ثبت نموده و یکی از مهره های کلیدی بنفش های ایتالیا محسوب می گردد.

**ژوآئو فلیکس

تقریبا تمام باشگاه های بزرگ اروپا مجذوب ستاره جوان بنفیکا شده اند؛ بازیکنی که در قامت یکی از درخشان ترین استعدادهای این فصل اروپا ظهور نموده و با هت تریک خود در لیگ اروپا مقابل فرانکفورت جاودانه شد.

علاوه بر این، یوونتوس از یک جنبه برگ برنده دارد؛ رونالدو همیشه اسطوره هافبک هجومی 19 ساله پرتغالی بوده و این در حالی است که کاپیتان تیم ملی پرتغال نیز به طور معین تمایل خود را برای همبازی شدن با هموطن خود ابراز نموده است.

ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا

به "فهرست خریدهای تابستانی رونالدو در جیب یووه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست خریدهای تابستانی رونالدو در جیب یووه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید