نام 5 هافبک در فهرست 6 نفره خریدهای بانوی پیر

به گزارش وبلاگ طراحی من، بازیکنانی که یوونتوس برای خرید در تابستان سال جاری مد نظر دارد، توسط یک رسانه نزدیک به این باشگاه معین شدند.

نام 5 هافبک در فهرست 6 نفره خریدهای بانوی پیر

به گزارش وبلاگ طراحی من، نشریه توتواسپورت چاپ تورین، فهرستی 6 نفره از بازیکنان مد نظر باشگاه یوونتوس برای خرید در بازار تابستانی را منتشر نموده است که این فهرست شامل دو هافبک تیم فوتبال رئال مادرید می گردد.

طبق ادعای این نشریه یووه نام ایسکو و خامس دو هافبک رئال مادرید را در در لیست خود قرار داده که با توجه به بازگشت زین الدین زیدان به رئال مادرید، جذب گزینه اول برای بانوی پیر تقریباً غیرممکن و بالعکس انتقال گزینه دوم احتمال دارد. بازیکن دیگری که یوونتوس مد نظر دارد، ماتیس دلیخت، مدافع میانی تیم فوتبال آژاکس است که با گلش زمینه حذف بیانکونری از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان این فصل را فراهم آورد.

در فهرستی که فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی راه راه پوشان تورین برای خریدهای تابستانی اش قرار داده، نام پنج دیده می گردد، همان پستی که ضعف بانوی پیر منجر به حذفش از لیگ قهرمانان شد. علاوه بر خامس و ایسکو، آدرین رابیو هافبک پاری سن ژرمن، اندومبله از لیون و پل پوگبا از منچستریونایتد سه هافبک دیگری هستند که یوونتوس به خرید آنها فکر می نماید.

در میان 6 بازیکنی که در لیست پاراتیچی قرار گرفته است، شاید خامس محتمل ترین گزینه ای باشد که یووه بتواند آن را جذب کند. هنوز خبر موثقی از آلمان مبنی بر تمایل بایرن مونیخ برای قطعی کردن قرارداد هافبک کلمبیایی اش - کسی که قرارداد دو ساله اش با باواریایی ها به عنوان بازیکن قرضی به خاتمه رسیده - منتشر نشده است اما اگر مونیحی ها تمایلی به حفظ او نداشته باشند، باید انتظار فروشش از سوی رئال مادرید به تیمی دیگر را داشت.

یوونتوس در یکی دو فصل گذشته هافبک هایی مانند میرالم پیانیچ، بلیز متویدی، امره جان، سامی خدیرا و رودریگو بنتانکور را خریداری کرد اما هیچ یک از آنها آنطور که باید و شاید و نتوانستند نقش یک هافبک طراح و بازیساز تمام عیار را برای تغذیه مهاجمان تیم ایفا نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نام 5 هافبک در فهرست 6 نفره خریدهای بانوی پیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام 5 هافبک در فهرست 6 نفره خریدهای بانوی پیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید