ستاره سابق بایرن شاگرد مورینیو می گردد؟

به گزارش وبلاگ طراحی من، ژروم بواتنگ که قراردادش با بایرن به اتمام رسیده، از آاس رم تحت راهنمایی ژوزه مورینیو پیشنهاد خوبی دریافت نموده است.

ستاره سابق بایرن شاگرد مورینیو می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ طراحی من، 8 روز پیش بایرن مونیخ در هفته سرانجامی رقابت های بوندسلیگا میزبان آگزبورگ بود و در یک بازی پرگل پیروز شد با نتیجه 5-2 از سد حریف خود عبور کند تا هانسی فلیک با سرانجامی خوش از جمع باواریایی ها جدا گردد.

اما سرمربی آلمانی تنها جدا شده قطعی بایرن مونیخ در سرانجام مسابقه امروز محسوب نمی شد. ژروم بواتنگ، داوید آلابا و خاوی مارتینز سه بازیکنی محسوب می شوند که بعد از چندین سال فوق العاده پر افتخارترین تیم آلمان را ترک خواهند کرد.

آلابا دو روز پیش رسما به رئال پیوست ولی آینده بواتنگ هنوز نامشخص است. مقصد بعدی او می تواند رم باشد.

آاس رم در پی یک بازیکن باتجربه و باکیفیت برای خط دفاعی اش است و گویا گزینه خود را هم انتخاب نموده است؛ ژروم بواتنگ.

گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رم در نظر دارد که مدافع سابق تیم ملی آلمان را راضی کند. مورینیو در زمان حضورش در منچستریونایتد هم سعی کرد که بواتنگ را به خدمت بگیرد که خود بازیکن در این باره گفته بود:به مورینیو زنگ زدم تا از فرصتی که می خواست به من بدهد، تشکر کنم اما ترک بایرن آسان نیست.

حالا شرایط فرق دارد و ایتالیایی ها شانس زیادی برای استخدام وی دارند. البته بواتنگ مشتریان دیگری هم دارد؛ موناکو که در مرحله راهیابی به چمپیونزلیگ حضور دارد و فنرباغچه.

برای رم خرید بواتنگ یک خرید عالی خواهد بود چرا که اسمالینگ در این فصل به دلیل مسائل بدنی فقط 21 بازی انجام داد و اکنون به یک گزینه مطمئن دیگر در خط دفاعی احتیاج دارند. بواتنگ قبل از تصمیم گیری زمان خواسته اما به نظر می رسد که حضور مورینیو در تصمیم وی نقش مهمی داشته باشد و مربی پرتغالی بتواند نظر وی را جلب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ستاره سابق بایرن شاگرد مورینیو می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره سابق بایرن شاگرد مورینیو می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید