دانشگاه آزاد تبریز میزبان کنفرانس بین المللی افق های نو در مطالعات زبانی

به گزارش وبلاگ طراحی من، رئیس دانشکده ادبیات زبان های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: برای نخستین بار، این دانشگاه میزبان کنفرانس بین المللی افق های نو در مطالعات زبانی در اواخر آبان ماه است.

دانشگاه آزاد تبریز میزبان کنفرانس بین المللی افق های نو در مطالعات زبانی

به گزارش خبرنگار سلمانی رئیس دانشکده ادبیات زبان های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با بیان اینکه این کنفرانس یکی از مهم ترین رویداد های علمی پژوهشی کشور است گفت: کنفرانس بین المللی افق های نو در مطالعات زبانی به صورت مشترک با انجمن بین المللی اساتید زبان و ادبیات انگلیسی که دارای مجوز از وزارت علوم هستند و همچنین اعضای هیئت مدیره آن ها که از چهره های سرشناس دانشگاه های کشور هستند در واحد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می شود.

او هدف از برگزاری این کنفرانس مهم علمی را ایجاد فضایی جهت تبادل علمی پژوهشی بین اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانست و گفت: در این کنفرانس آخرین یافته های علمی و پژوهشی در حوزه مطالعات زبانی در دسترس علاقمندان قرار می گیرد.

او افزود: در مجموع بیش از هزار و 200 مقاله از سراسر کشور و چند کشور خارجی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که در مرحله نخست داوری، تعداد 850 مقاله به مرحله بعدی راه یافت و پس از دواری مجدد نیز تعداد 580 مقاله به عنوان مقالات نهایی انتخاب شد که 300 مقاله برای ارائه شفاهی در سالن های اصلی و موازی خواهد بود و مابقی به صورت پوستر نمایش داده می شود.

دبیر علمی کنفرانس ادامه داد: رونمایی از کتاب پرفسور عزب دفتری، استاد تمام رشته زبان و ادبیات انگلیسی و از چهره های ماندگار زبان کشور که در دانشگاه تبریز حضور دارند از دیگر برنامه های این رویداد مهم علمی است.

سلمانی با اشاره به حضور اساتید و شرکت کنندگانی از کشور های استرالیا، کانادا، قبرس، ترکیه، مالزی، نیوزیلند و سایر کشور های اروپایی و آمریکایی در این کنفرانس، گفت: این اساتید یا به صورت حضوری و یا غیر حضوری و اینترنتی به ارائه مقاله خواهند پرداخت.

او شرح داد: کنفرانس بین المللی افق های نو در مطالعات زبانی در روز های 28، 29 و 30 آبان ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار می شود که یک روز اختصاص به کارگاه های تخصصی دارد.

ش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دانشگاه آزاد تبریز میزبان کنفرانس بین المللی افق های نو در مطالعات زبانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد تبریز میزبان کنفرانس بین المللی افق های نو در مطالعات زبانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید