روایت میشل اوباما از مراسم تحلیف ترامپ و احساسش در آن لحظه

به گزارش وبلاگ طراحی من، ایسنا نوشت: بانوی نخست سابق آمریکا از احساسش در جریان مراسم تحلیف ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا گفت و اضافه کرد، فرزندانش در جریان مراسم تحلیف دونالد ترامپ گریه می کردند چون آنها خانه ای را که مدت هشت سال در آن ساکن بودند، ترک می کردند.

روایت میشل اوباما از مراسم تحلیف ترامپ و احساسش در آن لحظه

به گزارش پایگاه خبری هیل، میشل اوباما، بانوی نخست سابق آمریکا در مراسمی گفت: ما باید با خانواده ترامپ دیدار می کردیم. آن روز، بسیار حساس بود. ما باید در مراسم می نشستیم و به جمعیتی نگاه می انداختیم که بازتاب کشور نبود و من باید در میان حاضران به عنوان معدود افراد رنگین پوست می نشستم. این واقعاً پر از احساس بود. زمانی هم که سوار هواپیما شدم، تمام آن هشت سال را پشت سر خود گذاشتم.

میشل اوباما در پاسخ به اینکه چه احساسی درباره کم اهمیت شدن دستاوردهای باراک اوباما توسط ترامپ دارد، گفت: مردم همواره این سوال را از من می پرسند و می توانم صادقانه بگویم ناراحتی ما برای میراث نیست، ما در کاخ سفید نبودیم تا میراث خود را بر جای بگذاریم بلکه ناراحتی ما برای کشور است. آنچه من را ناراحت می نماید چیزی است که برای کشور به صورت کلی روی می دهد. آنچه وجدان واقعی ماست، این است که چه نوع کشوری را برای فرزندان یا نوه هایمان برجای می گذاریم.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "روایت میشل اوباما از مراسم تحلیف ترامپ و احساسش در آن لحظه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت میشل اوباما از مراسم تحلیف ترامپ و احساسش در آن لحظه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید