دادگاه به نفع ترامپ رای ندهد، انتقال قدرت انجام خواهد شد

به گزارش وبلاگ طراحی من به نقل از روزنامه سَوث چاینا مورنینگ پُست، رابرت اوبرایان مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز دوشنبه اعلام نمود: اگر دادگاه به نفع دونالد ترامپ رأی ندهد، انتقال قدرت انجام خواهد شد.

دادگاه به نفع ترامپ رای ندهد، انتقال قدرت انجام خواهد شد

مشاور امنیت ملی کاخ سفید پس از سفر آسیائی خود به کشورهای فیلیپین، ویتنام و ژاپن اعلام کرد که سران کشورهای مذکور از آشفتگی احتمالی در انتقال قدرت در کشورش نگرانی ندارند.

رابرت اوبرایان در این باره ادعا کرد: آنچه من از همتایانم در کشورهای فیلیپین، ویتنام و ژاپن شنیدم این بود که آنها درک می نمایند ترامپ تا ژانویه 2020 رئیس جمهور آمریکا است و تا ظهر آن روز آنها می خواهند با وی به عنوان رئیس جمهور آمریکا کار نمایند!

وی در ادامه اضافه نمود: اگر دادگاه ها به نفع ترامپ رأی ندهند، انتقال قدرت انجام خواهد شد؛ البته رئیس جمهور ترامپ هنوز از همه راه های قانونی خود در این راستا استفاده نکرده و انتخابات آمریکا هم هنوز تمام نشده است.

لازم به ذکر است، رسانه های امریکائی پیشتر جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 را به عنوان پیروز این کارزار معرفی کردند؛ اما این خبر تا کنون از سوی منابع رسمی آمریکا مورد تأئید قرار نگرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دادگاه به نفع ترامپ رای ندهد، انتقال قدرت انجام خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه به نفع ترامپ رای ندهد، انتقال قدرت انجام خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید