ساکنان محله های فقیر نشین انگلیس بیشتر از کرونا می میرند

به گزارش وبلاگ طراحی من، نتایج یک آنالیز نشان می دهد در محله های محروم و فقیر نشین و در بین اقلیت های قومی در انگلیس دو برابر بیشتر مرگ کرونایی وجود داشته است.

ساکنان محله های فقیر نشین انگلیس بیشتر از کرونا می میرند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ طراحی من به نقل از روزنامه دی وات آلمان، ساکنان محله های فقیر و مناطق محروم که بیشتر مورد تبعیض قرار دارند در انگلیس دوبرابر بیشتر از مناطقی که شرایط بهتری دارند در اثر ابتلا به کرونا می میرند.

این نتیجه یک آنالیز دفتر آمار ملی انگلیس است که روز آدینه منتشر شده است.

یک آنالیز دیگری که توسط موسسه مطالعات اقتصادی لندن انجام گرفته است هم نشان می دهد که این بیماری برای اقلیت های قومی در انگلیس کشنده تر از سفیدپوستان است.

اداره آمار ملی انگلیس برای انجام این آنالیز بین اول ماه مارس تا 17 آوریل حدود 20 هزار مرگ کرونایی را مورد آنالیز قرار داده و به این نتیجه رسیده است که مرگ کرونایی به ویژه در مناطق محروم انگلیس که مورد تبعیض قرار می گیرند بسیار بالاتر است.

بر این اساس در مناطق محروم انگلیس 55.1 مرگ کرونایی از بین 100 هزار نفر وجود دارد، اما در مناطق با شرایط بهتر تنها 25.3 فوتی کرونایی در هر 100 هزار نفر وجود داشته است.

در انگلیس به مناطقی محدود و مورد تبعیض قرار گرفته اتلاق می گردد که نرخ بیکاری و آمار جرم و جنایت بیشتر از حد متوسط در آن ثبت شده و دسترسی ساکنان به مراقبت های بهداشتی پایین تر است.

به گفته یکی از کارشناسان دفتر ملی آمار انگلیس نرخ مرگ و میر در این مناطق در حالت معمول هم بالاتر از دیگر مناطق انگلیس بوده است، اما ویروس کرونا این شرایط را تشدید نموده است.

بر اساس این ارزیابی بیشترین آسیب کرونایی در شهر لندن دیده شده که حدود 85.7 مرگ کرونایی در هر 100 هزار نفر در آن وجود داشته است و کم ترین میزان آمار مرگ و میر کرونایی هم مربوط به جنوب غربی این کشور بوده است.

انگلیس به شدت تحت تاثیر شیوع کرونا قرار داشته و بر اساس جدیدترین آمارهای منتشر شده تا به حال 171253 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 26771 نفر هم در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ساکنان محله های فقیر نشین انگلیس بیشتر از کرونا می میرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساکنان محله های فقیر نشین انگلیس بیشتر از کرونا می میرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید