سفری لوکس به دبی

به گزارش وبلاگ طراحی من، بی شک سفر به دبی، کلانشهر پویا و مدرنی که مناظر زیبای کویر با سواحل درخشان خلیج فارس توأم شده، از بی نظیرترین سفرهایی است که هر فرد میتواند تجربه کند. بهترین خریدهای دبی را می توان در سوغاتی ها یافت، جایی که چانه زنی بخشی از هیاهو است. دبی مطمئناً به عنوان یک بهشت بدون عوارض است. با انتخاب مراکز خرید مجلل بعضی از مشهورترین برندهای دنیا، از جیمی چو و مانولو بلهنیک گرفته تا گوچی و والنتینو خریدی لاکچری داشته باشید. می توانید یک روز خرید لوکس را با ناهار در بعضی از رستوران های عالی، که دارای منوهای متنوعی از طعم های لوکس زعفران، خاویار منحصر به فرد و بهترین نوشیدنی ها هستند، رقم بزنید.

سفری لوکس به دبی

از آسمان با شکوه گرفته تا سواحل شنی براق آن، دبی را جزو یکی از لوکس ترین مقاصد جهان نموده است. چه برای دیدن مناظر جسورانه معماری بناهای آن، چه صحنه پر زرق و برق هنر معماری مدرن آن و چه مجموعه شیک رستوران ها، بوتیک های زیبا، به آنجا سفر کنید، بی شک بخشی از زندگی عالی را در اینجا لمس خواهید کرد.

در این مطلب می خواهیم توضیحات مختصری درباره لوکس ترین سفر به شهر دبی را برای شما بیان کنیم تا در تور دبی بتوانید آنها را تجربه کنید.

سفر به دبی و آب و هوای آن

شهر دبی دارای آب و هوای گرمسیری است که در تابستان هوای این شهر خیلی گرم می گردد، به طوری که در روز دما متوسط به 41 درجه سانتی گراد و در شب به 30 درجه سانتی گراد می رسد؛ همچنین زمستا شهر دبی هم آب و هوای گرم دارد؛ متوسط دمایش در روز 23 درجه سانتی گراد و در شب 14 درجه سانتی گراد است.

این شهر در روزهای دیگر دارای آب و هوای آفتابی است و در ماه های آذر تا اسفند شما بارش باران را مشاهده خواهید کرد؛ وقتی به شهر دبی رفتید، دانستن این نکات قبل سفر لازم است.

عالی ترین زمان برای سفر به دبی

اگر شما قصد دارید به سفر لوکس به شهر دبی را تجربه کنید این را باید بدانید که، شهر دبی دارای دو نوع آب و هوای گرم و گرم تر است.

ماه آذر تا اسفند معمولا بهترین زمان برای مسافرت به این شهر است؛ در پاییز و زمستان آب و هوای شهر دبی به نسبت ملایم تر می گردد به این خاطر بیشتر گردشگر ها و گردشگران، این زمان را برای مسافرت به این شهر انتخاب می نمایند.

تابستان را هیچ وقت برای مسافرت به این شهر انتخاب نکنید؛ چون درجه هوا، به 60 درجه سانتی گراد می رسد و برای سلامتیتان ضرر دارد.

امنیت در دبی

اهالی مردم شهر دبی، از هر ملیتی هستند و قانون در این کشور اینست که اگر کسی جرم و جنایتی انجام دهد، از کشور امارات بیرون رانده خواهد شد؛ پس موقع سفر به دبی از نظر امنیت خیالتان کاملا راحت باشد، این شهر رده 61 را در امنیت بین کشور ها کسب نموده است.

قیمت اسکان در دبی

شهر دبی دارای هاستل های کمی است و گردشگر ها و گردشگران هم زیاد هوادار هاستل ها نیستند؛ در عوض این شهر پر از هتل های متنوع و شیک وجود دارد. شما در لوکس ترین سفر به شهر دبی می توانید هتل مورد نظرتان را در هر رنج قیمتی انتخاب کنید؛ پس اصلا نگران اسکان در این شهر نباشید.

هتل های بی نظیر در سفر به دبی

هتل برج العرب

هتل برج العرب، تنها هتل 7 ستاره در جهان بوده و جز هتل پیشنهادی ما برای شما هنگام سفر به دبی است. هتل برج العرب یکی از باشکوه ترین، هتل خاورمیانه محسوب می گردد. ارتفاع این هتل 231 متر بوده، کوچکترین اتاق در این هتل، 169 متر مربع و عظیمترین اتاق، 780 متر مربع است.

جالب است بدانید، هفت طبقه از هتل برج العرب، در زیر دریا بوده و به صورت آکواریوم مشاهده می گردد.

هتل آتلانتیس

هتل آتلانتیس یکی دیگر از هتل های پیشنهادی ما در لوکس ترین سفر به شهر دبی است. هتل آتلانتیس یک هتل 5 ستاره با شکوه در خاورمیانه است و دارای یک آکواریوم زیر آبی، استخر دلفین و پارک آبی عظیم و… دارد، که بیشتر گردشگران و گردشگر ها این هتل زیبا و رویایی را برای اقامت انتخاب می نمایند.

هتل ایپیس دیرا

هتل ایپیس دیرا یک هتل دو ستاره بوده و در لیست هتل های پیشنهادی ما در زمان سفر به دبی است. امکانات هتل ایپیس دیرا دلیلی شده تا این هتل نسبت به دو هتل قبلی بهتر باشد. همه اتاق های این هتل 365 اتاقی، مجهز به اینترنت بی سیم، مبله، سیستم تهویه، تلوزیون ال سی دی و ماهواره است.

از دیگر امکانات این هتل می توان به کرایه اتومبیل، رستوران ها، خدمات مخصوص برای معلولین و… اشاره نمود.

قیمت غذا در دبی

غذای شهر دبی یک غذای مختلط آسیایی و خاورمیانه است؛ البته غذاهای بین المللی و فست فودی هم در این شهر وجود دارد.

بیشتر مواد تشکیل دهنده غذاهای شهر دبی، گوشت و غلات و لبنیات است ؛ در برخی از مکان های دبی هم سبزیجات درست نموده و در رژیم غذایی خود استفاده می نمایند. گوشت هایی که رستوران های شهر دبی در غذاهای خود استفاده می نمایند، بیشتر گوشت مرغ و ماکیان و بز است.

اگر شما لوکس ترین سفر به دبی را داشتید و قصد داشتید یک وعده غذا در رستوران ارزان این شهر میل کنید، باید مبلغ 30 درهم پرداخت کنید؛ اگر بخواهید غذای دو نفره در یک وعده در رستوران متوسط میل کنید ، باید مبلغ 195 درهم پرداخت کنید.

اگر بخواهید در هزینه غذا هایتان در شهر دبی صرفه جویی کنید، سعی کنید از غذا خوری هایی که در خیابان وجود دارد غذا سفارش دهید.

بهتر است بدانید، ارزان ترین غذای شهر دبی حمص است و شما هر چقدر که دوست دارید، این غذا را می توانید سفارش دهید و از بابت قیمت خیالتان راحت باشد.

رستوران های خوب در سفر به دبی

رستوران ایرانی

در لوکس ترین سفر به شهر دبی ما رستوران ایرانی را برای شما پیشنهاد می کنیم که دارای کباب های متنوع ایرانی بوده که طعم بی نظیری دارد.

رستوران شبستان

رستوران ایرانی شبستان ، دارای انواع غذا های ایرانی با طعم های فوق العاده است. از امکاناتی که این رستوران دارد این است که، موزیک های ایرانی در این رستوران پخش می گردد و شما می توانید همراه غذا به موزیک های زیبا گوش دهید. رستوران شبستان از رستوران های پیشنهادی ما در لوکس ترین سفر به شهر دبی است.

رستوران اسکاتز امریکن

رستوران اسکاتز امریکن یکی دیگر از رستوران پیشنهادی ما در لوکس ترین سفر به شهر دبی است. اگر شما بخواهید غذاهای خوشمزه انگلیسی و آمریکایی و همچنین استیک های خوشمزه شهر دبی را میل کنید، رستوران اسکاتز امریکن را انتخاب کنید.

چند مورد از جاذبه های گردشگری لوکس در سفر به دبی

پیست اسکی

اگر در زمان سفر به دبی شما بخواهید پیست اسکی و هوای سرد و یخبندان را در این شهر تجربه کنید، باید به مرکز خرید مال امارات بروید؛ در این مکان حتی شما می توانید، پنگوئن های زیبا را از نزدیک مشاهده کنید.

سفر به دبی و بازدید از برج خلیفه

برج خلیفه عظیم ترین برج با ارتفاع 828 متر در جهان است که در سال 2010 ساخته شده است. گردشگران و گردشگر ها محال است که در لوکس ترین سفر به شهر دبی، به برج خلیفه نروند.

آکواریوم زیبا در دبی

این آکواریوم در دبی مال قرار گرفته است و دارای 33 هزار ماهی و موجودات دیگر است. در لوکس ترین سفر به شهر دبی، حتما به بازدید این آکواریوم بی نظیر بروید؛ از داخل دبی مال، شما می توانید آکواریوم را مشاهده کنید، بدون این که هزینه ای پرداخت کنید.

1+

منبع: دلتابان

به "سفری لوکس به دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری لوکس به دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید