سولسشر: قهرمانی لیورپول برای اعضای منچستریونایتد دردناک است

به گزارش وبلاگ طراحی من، با باخت تیم منچسترسیتی در مقابل چلسی، قهرمانی لیورپول که 86 امتیاز دارد در فاصله هفت هفته مانده به پایان رقابت ها قطعی شد.

سولسشر: قهرمانی لیورپول برای اعضای منچستریونایتد دردناک است

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: هر تیمی بتواند قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد به طور قطع شایستگی اش را دارد اما دیدن آن برای اعضای منچستریونایتد دردناک است

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال منچستریونایتد در چارچوب دور یک چهارم نهایی FA Cup انگلیس، شنبه ساعت 21:00 به مصاف نوریچ می رود. اوله گونار سولسشر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در نشست خبری قبل از این دیدار در ابتدا از قهرمانی زودهنگام رقیب سنتی شیاطین سرخ یعنی لیورپول در لیگ برتر جزیره صحبت کرد.

وی در این خصوص اظهارداشت: اول باید بگویم که هر تیمی بتواند قهرمانی لیگ برتر را بدست آورد به طور قطع شایستگی اش را دارد. من به لیورپول احترام می گذارم. باید به یورگن کلوپ و بازیکنانش آفرین گفت.

سرمربی شیاطین سرخ ادامه داد: دیدن قهرمانی سایر تیم ها برای اعضای منچستریونایتد دردناک است. می خواهیم به جهت پیروزی ها و کسب قهرمانی بازگردیم و این چالشی است که دنبال آن هستیم.

سولسشر در مورد دیدار منچستریونایتد با نوریچ در FA Cup انگلیس گفت: FA Cup یک تورنمنت فوق العاده است و فتح این جام بسیار عالی خواهد بود. تیم ما، تیمی جدید است و فتح جام برای این تیم جدید، می تواند دستاوردی فوق العاده باشد.

وی در مورد سلامت بازیکنان در این برهه زمانی تاکید کرد: با توجه به وقفه طولانی که ایجاد شد، یکی از وظایف اصلی کادرفنی مراقبت از بازیکنان است که شما اسم آن را استفاده از سیستم چرخشی می گذارید. ما چهارشنبه، شنبه، سه شنبه و دوباره شنبه بازی می کنیم. با این حال چند تغییر خواهیم داشت و این شرایطی است که باید با آن کنار بیاییم. می خواهیم از سلامت بازیکنانمان اطمینان حاصل کنیم و در عین حال، بهترین عملکردمان را ارائه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد درباره مقایسه مربیان با الکس فرگوسن، شرح داد: کسب دستاوردهایی که فرگوسن در منچستریونایتد داشته، برای هیچ کس آسان نیست و تکرار دستاوردهای سرالکس غیرممکن است. او، استاد ماندن در اوج بود.

با باخت تیم منچسترسیتی در مقابل چلسی، قهرمانی لیورپول که 86 امتیاز دارد در فاصله هفت هفته مانده به پایان رقابت ها قطعی شد.

لیورپول آخرین بار سال 1990 قهرمان لیگ انگلیس شده بود و اکنون 30 سال انتظار هواداران این تیم به پایان رسید. در آن زمان مسابقات باشگاهی انگلیس با نام لیگ دسته اول برگزار می شد و هنوز لیگ برتر راه اندازی نشده بود.

منبع: عصر ایران

به "سولسشر: قهرمانی لیورپول برای اعضای منچستریونایتد دردناک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشر: قهرمانی لیورپول برای اعضای منچستریونایتد دردناک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید