فیگو: اگر رونالدو به سیتی می رفت، تصمیم اشتباهی گرفته بود

به گزارش وبلاگ طراحی من، لوئیس فیگو تصمیم هموطن خود مبنی بر پیوستن به تیم سابقش را تایید کرد.

فیگو: اگر رونالدو به سیتی می رفت، تصمیم اشتباهی گرفته بود

به گزارش وبلاگ طراحی من و به نقل از مارکا، گفته می شد که کریستیانو رونالدو در تابستان قرار است به منچسترسیتی بپیوندد، اما مهاجم پرتغالی پایان از یوونتوس به باشگاه سابق خود منچستریونایتد نقل مکان کرد و هم تیمی سابقش لوئیس فیگو تاکید نمود که هموطنش تصمیم درستی گرفته است.

فیگو هم که بارسلونا را ترک نموده و به رقیب سرسخت رئال مادرید پیوسته، در این زمینه گفت که انتقال احتمالی رونالدو به منچسترسیتی، در صورت اجرا شدن تصمیم اشتباهی لحاظ می شد.

فیگو گفت: من شخصاً فکر می کنم که منچستریونایتد برترین انتخاب برای کریستیانو است، زیرا این تیم مکانی است که رونالدو آنجا را می شناسد. او در باشگاه سابقه داشته است، هواداران او را دوست دارند و من فکر می کنم این برترین مکان برای حضور در آخرین دوران حرفه ای است. اگر به باشگاهی مثل سیتی برود، مسائل بیشتری از نظر نگرانی هواداران وجود خواهد داشت. بنابراین من فکر می کنم برترین انتخاب به خاطرمسائل کمتر، همین یونایتد بود.

رونالدو در سه بازی، چهار بار پیروز به گلزنی شده است.

منچستریونایتد فردا شنبه 3 مهرماه باید در لیگ برتر در خانه، به ملاقات استون ویلا برود و رونالدو امیدوار است در این ملاقات هم فرایند گلزنی خود را ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فیگو: اگر رونالدو به سیتی می رفت، تصمیم اشتباهی گرفته بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیگو: اگر رونالدو به سیتی می رفت، تصمیم اشتباهی گرفته بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید