هشدار درباره کوشش های بایدن برای کنترل سلاح

به گزارش وبلاگ طراحی من، خبرگزاری خبرنگاران- مجری فاکس نیوز درباره اقدامات دولت بایدن برای کنترل استفاده از اسلحه و ممنوعیت کامل سلاح های تهاجمی هشدار داد.

هشدار درباره کوشش های بایدن برای کنترل سلاح

به گزارش خبرگزاری وبلاگ طراحی من، مجری فاکس نیوز درباره اقدامات دولت بایدن برای کنترل استفاده از اسلحه و ممنوعیت کامل سلاح های تهاجمی هشدار داد.

توکِر کارلسون، مجری برنامه تونایت (امشب) در شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، با اشاره به حمایت دولت بایدن از ماموران پلیس که دو قبضه اسلحه یک شهروند را پس از شکایت همسرش از وی به خاطر نداشتن تعادل روانی توقیف کردند، گفت:

فکرش را نمی کردید که چنین اتفاقی برای یک آمریکایی بیفتد و قرار هم نیست اینطور باشد. چنین چیزی در قانون اساسی منع شده است، و پلیس نمی تواند وارد خانه شما بگردد و اشیائی را توقیف کند. در نتیجه، همانطور که باید، این پرونده در دیوان عالی آنالیز می گردد. اما مسئله قابل توجه این است که دولت بایدن از ماموران پلیسی که دو اسلحه یک شهروند را بدون حکم دادگاه ضبط کردند، حمایت می نماید. در واقع، دولت بایدن از دیوان عالی می خواهد این اقدام را تایید و آن را به یک الگو و سابقه تبدیل کند. آن ها خواهان این مجوز هستند که هر خانه ای را که می خواهند بدون حکم جستجو نمایند و هر چه را که می خواهند از آنجا بردارند (توقیف نمایند). هر اسلحه ای که پلیس های جو بایدن پیدا نمایند، ضبط خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "هشدار درباره کوشش های بایدن برای کنترل سلاح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار درباره کوشش های بایدن برای کنترل سلاح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید