همایش نقش بازارهای اقتصادی و همراهی اقتصاد با سلامت در فضای کرونا

به گزارش وبلاگ طراحی من، خبرنگاران : دومین همایش سالانه انجمن اقتصادی ایران با محورنقش بازارهای اقتصادی و همراهی اقتصاد با سلامت درفضای کرونا در 29 بهمن ماه امسال و با همراهی دانشگاه تهران برگزار می گردد.

همایش نقش بازارهای اقتصادی و همراهی اقتصاد با سلامت در فضای کرونا

به گزارش وبلاگ طراحی من، با شیوع ویروس کرونا روندهای حاکم بر اقتصاد و بازارهای مالی، انرژی، گردشگری، سرمایه گذاری، فراوری، صادرات و واردات دچار تغییر شده و ممکن است آثار و پیامدهای این موضوع تا سال ها بر اقتصاد دنیا و ایران خودنمایی کند. در این میان نقش متخصصین مالی و مالی در کاهش ریسک های ناشی از کرونا، استفاده از ابزارهای مالی در این زمینه، شناخت فرصت های سرمایه گذاری در این دوران و حمایت و تأمین مالی کسب و کارهای سلامت محور از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین جهت انجمن مالی ایران در کوشش است با برگزاری همایش علمی زمینه مدیریت کارآمدتر و توسعه بازارهای مالی و اقتصاد مالی در دوران پاندمی فراهم آورد.

بر این اساس؛ دومین همایش سالانه انجمن مالی ایران با محورنقش بازارهای مالی و همراهی اقتصاد با سلامت درفضای کرونا در 29 بهمن ماه امسال و با همراهی دانشگاه تهران برگزار می گردد.

محورهای کلیدی این همایش درباره نقش بازارهای مالی در کاهش آثار و پیامدهای بیماری کرونا، راه های توسعه بازار سرمایه و بازار پول در دوره کرونا، نقش ابزارهای مالی در کاهش ریسک های ناشی از تأثیر کرونا بر بازار سرمایه، نقش رمز ارزها در بهبود شرایط اقتصاد سلامت با کم کردن اثر تحریم ها و آنالیز تاب آوری اقتصاد سلامت با تحریم های فعلی و یا تحریم های احتمالی، هستند.

علاوه بر این موضوعاتی چون؛ فرصتهای سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها در دوره کرونا، فرصت های توسعه نرم افزارهای مالی و فین تک ها در دوره کرونا، مسوولیت و نقش حسابداران و مدیران مالی در گزارشگری مالی در دوران کرونا، نقش حسابرسان مستقل و حسابرسان داخلی در اطمینان بخشی در دوران کرونا و چالش ها و راهکارهای صنعت بیمه در مدیریت منابع همزمان با شیوع کرونا و... ازدیگر محورهای اصلی همایش نقش بازارهای مالی و همراهی اقتصاد با سلامت درفضای کرونا، است.

شایان ذکر است؛ فرصت ارائه مقالات تا تاریخ 10 بهمن ماه امسال است. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به آدرس http://ifaconf.ir/fa/ مراجعه نمایند.

منبع: اقتصادنیوز

به "همایش نقش بازارهای اقتصادی و همراهی اقتصاد با سلامت در فضای کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش نقش بازارهای اقتصادی و همراهی اقتصاد با سلامت در فضای کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید