ورود آقایان به این جزیره ممنوع!

به گزارش وبلاگ طراحی من، جزیره زنانه در فنلاند

به گزارش خبرگزاری های رسمی، در آینده ای نزدیک در کشور فنلاند قرار است که جزیره ای خصوصی برای استفاده زنان از سواحل فنلاند به بهره برداری برسد. در این جزیره ورود هیچ مردی آزاد نیست و تنها زنان می توانند به راحتی به سرگرمی و استراحت بپردازند. خبرنگاران در پی جزئیات این جزیره زنانه در فنلاند رفت تا بیشتر درباره آن بداند، با ما همراه باشید.

ورود آقایان به این جزیره ممنوع!

همانطور که در بالا اشاره نمودیم قرار است در کشور فنلاند، جزیره ای اختصاصی برای زنان این کشور فراهم آورده گردد، کریستینا روت، کسی که مبتکر این طرح است، در خصوص ایده خود این طور بیان می نماید:

ما ضد مرد نیستیم، اما زنان حریم خصوصی خود را می خواهند برای همین قرار است به زودی شاهد ایجاد ساحلی اختصاصی به نام SuperShe باشیم.

بعلاوه او در ادامه صحبت های خود درباره زمان اجرا و بهره برداری از این جزیره زنانه در فنلاند این طور بیان می نماید :

ایده ایجاد سواحل و مکانی برای استراحت زنان از مدت ها قبل شکل گرفته بود، این یک واقعیت است که خانم ها در سواحل مختلط نمی توانند راحت باشند برای همین ایده ایجاد چنین جزیره ای به فکر ما خطور کرد. او در ادامه گفت: قرار است این جزیره اختصاصی برای خانم ها در کشور فنلاند از ابتدای تابستان سال 2018 میلادی فعال گردد و ورود مردان به این جزیره نیز ممنوع خواهد شد. در این جزیره تمام امکانات رفاهی برای اقامت گردشگران در نظر گرفته شده است.

بهره برداری از ساحل اختصاصی برای بانوان در حالی مورد توجه کشورهای غربی نهاده شد که مدت ها پیش نمونه های مشابه آن در سواحل کشورهای اسلامی به اجرا درآمده است.

جمهوری فنلاند، کشوری است که در شمال قاره اروپا نهاده شده و مرکز این کشور هلسینکی نام دارد. کشوری که به علت وجود دریاچه های بسیار به عنوان کشور هزار دریاچه هم شناخته می گردد. از جمله جاذبه های معروف این کشور می توان به پدیده شفق های قطبی، کلیساهای معروف هلسینکی، تفریحات زمستانی در پیست های مختلف اسکی، دریاچه سایما، بزرگترین دریاچه اروپا و … اشاره نمود.

منبع: الی گشت

به "ورود آقایان به این جزیره ممنوع!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود آقایان به این جزیره ممنوع!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید