پرونده شکایت خارجی ها از فوتبال ایران زیر دست وکیل طلبکار استقلال!

به گزارش وبلاگ طراحی من، باشگاه استقلال وارد چالش جدیدی شده که تبعاتش می تواند کل فوتبال ایران را در بر بگیرد.

پرونده شکایت خارجی ها از فوتبال ایران زیر دست وکیل طلبکار استقلال!

به گزارش وبلاگ طراحی من, روز گذشته مطلبی با عنوان دردسر جدید استقلال؛ فرصت سه روزه برای فرار از بازشدن پرونده در CAS، پای فیفا هم در میان است روی خروجی وبلاگ طراحی من نهاده شد. خبری که خطری جدی برای باشگاه استقلال و به نوعی کل فوتبال ایران خواهد بود.

ماجرا از این قرار است که باشگاه استقلال برای باز کردن پرونده سوپر جام فوتبال ایران در دادگاه CAS, جیمز کچینگ, وکیل ایتالیایی- اسپانیایی را به کار می گیرد. باشگاه استقلال حدود 400 میلیون تومان نیز به این وکیل بدهکار است.

در روز هایی که استقلال با چالش های عجیبی مانند جدایی آندره آ استراماچونی روبه روست, این موضوع باری سنگین و جدیدی را روی دوش مدیران این باشگاه گذاشته است. اوضاع برای استقلالی ها زمانی سخت تر می گردد که این وکیل برای دریافت حق الزحمه اش فقط تا 13 دی ماه (یعنی تا 2 روز دیگر) فرصت داده و در صورتی که تا این تاریخ مطالبات را دریافت نکند, شکایتش را به دادگاه عالی ورزش می برد و یک پرونده دیگر برای استقلال و فوتبال ایران باز خواهد شد.

موضوع زمانی از شرایط سخت به بحرانی تبدیل می گردد که وکیل پیشین باشگاه استقلال قرار است تا یک هفته دیگر مسئول بخش حقوقی فیفا گردد. نکته ای که هم می تواند بُعد منفی برای ما داشته باشد. با عدم پرداخت مطالبات این وکیل، می توان پیش بینی کرد فیفا و بخش حقوقی اش نگاه بدبینانه تری نسبت به گذشته به پرونده های ایرانی خواهند داشت. پرونده برانکو و احتمالاً ویلموتس و البته مربیان و بازیکنان خارجی ایران قرار است، زیر نظر وکیل طلبکار استقلال آنالیز گردد.

فوتبال ایران از گذشته پرونده های زیادی در AFC, فیفا و CAS داشته و معمولاً بازنده این پرونده ها بوده ولی حالا با توجه به اتفاقاتی که بین باشگاه استقلال و رئیس آینده بخش حقوقی فیفا در حال رخ دادن است می توان شرایط را برای آینده بدتر متصور شد, شرایطی که دودش نه تنها به چشم استقلال, بلکه به چشم کل فوتبال ایران خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پرونده شکایت خارجی ها از فوتبال ایران زیر دست وکیل طلبکار استقلال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده شکایت خارجی ها از فوتبال ایران زیر دست وکیل طلبکار استقلال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید