کاهش نرخ باخت های پرسپولیس

به گزارش وبلاگ طراحی من، نرخ شکست های پرسپولیس در این فصل 13.04% از کل بازی ها بود که این آمار در صورت شکست ناپذیری برابر داماش به 12 درصد می رسد.

کاهش نرخ باخت های پرسپولیس

کاهش نرخ باخت های پرسپولیس

آمار باخت پرسپولیس نسبت به فصل گذشته در عدد و رقم تغییری ننموده اما درصد آن کاهش یافته چرا که قرمزها تعداد بازی بیشتری را نسبت به فصل 96-97 انجام دادند. البته فینال جام حذفی در این آمار گنجانده نشده و باید بگوییم نرخ شکست های پرسپولیس در این فصل 13.04% از کل بازی ها بود که این آمار در صورت شکست ناپذیری برابر داماش به 12 درصد می رسد.

فصل پیش هم پرسپولیس برابر الهلال و السد باخت و 4 باخت را هم در لیگ تجربه کرد اما با توجه به تعداد بازی کمتر، نرخ شکست آن ها بیش از 15% بود. پرسپولیس در طول فصل 6 بار باخت. مقابل الدحیل، کاشیما، فولاد، الاهلی، السد و پاختاکور اما اولا هیچ کدام از اینم شکست ها در استادیوم آزادی رقم نخورد و مهم تر اینکه تنها کاشیما و الاهلی توانستند بیش از یک گل به تیم برانکو بزنند.

در این 6 شکست، پرسپولیس 9 گل خورده و جالب اینکه هیچکدام از این گل ها را مهاجمانش نزده اند. شکست ناپذیری در 29 بازی لیگ، 4 بازی جام حذفی و 7 بازی لیگ قهرمانان نکته ای است که پرسپولیس را از دیگر تیم ها متمایز نموده: 40 بازی بدون شکست.

11 - 190

منبع: ایران ورزشی

به "کاهش نرخ باخت های پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش نرخ باخت های پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید