امارات همچنان به دنبال رویای بزرگش و اطمینان از عملی شدن معامله جنگنده های اف-35

به گزارش وبلاگ طراحی من، خبرگزاری خبرنگاران- سفیر امارات در واشنگتن تأکید کرد که نسبت به تکمیل معامله فروش جنگنده های اف-35 آمریکا به ابوظبی مطمئن است.

امارات همچنان به دنبال رویای بزرگش و اطمینان از عملی شدن معامله جنگنده های اف-35

به گزارش خبرگزاری وبلاگ طراحی من به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، یوسف العتیبه، سفیر امارات در آمریکا در همایشی در مرکز واشنگتن گفت: ما هر کاری که باید انجام دهیم، انجام دادیم و به محض تکمیل آنالیز های لازم از سوی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا درباره تعلیق فروش جنگنده های اف35 این اقدامات روشن شده و معامله انجام خواهد شد.

وی اقدام آمریکا را صوری دانست و گفت: همچنان همه چیز طبق روال عادی خود پیش می رود. من اطمینان دارم که مساله به خوبی حل می گردد. اگر شما قصد دارید حضور خود را در خاورمیانه کاهش دهید پس نباید شرکایتان را که انتظار تجهیزات بیشتری از شما دارند، محروم کنید.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا یک روز قبل از سرانجام ریاست جمهوری اش توافق فروش 50 جنگنده اف-35 و 18 پهپاد و تجهیزات دفاعی دیگر به امارات را امضا کرد. دسامبر سنا با کوشش ها برای تعلیق معامله مخالفت کرد. اما دولت جو بایدن تا زمان آنالیز کامل این مساله توسط بایدن فروش جنگنده ها را به حالت تعلیق درآورد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "امارات همچنان به دنبال رویای بزرگش و اطمینان از عملی شدن معامله جنگنده های اف-35" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امارات همچنان به دنبال رویای بزرگش و اطمینان از عملی شدن معامله جنگنده های اف-35"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید