بازدید کیومرث هاشمی از اردوی تیم ملی شمشیربازی

به گزارش وبلاگ طراحی من، رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز به همراه مسئولان این کمیته از اردوی تیم ملی شمشیربازی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در چین بازدید کردند.

بازدید کیومرث هاشمی از اردوی تیم ملی شمشیربازی

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ طراحی من، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز (شنبه) به همراه شهنازی دبیر این کمیته و اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در المپیک با حضور در اردوی تیم ملی شمشیربازی از نزدیک با ملی پوشان اعزامی کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا و توزیع سهمیه المپیک گفت وگو کرد.

در این ملاقات پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیربازی کشورمان گزارش عملکرد تیم ملی و نتایج و مدال های این تیم طی یک سال گذشته را طی گزارشی به رئیس کمیته ملی المپیک ارائه کرد.

کیومرث هاشمی ضمن تقدیر از عملکرد تیم ملی شمشیربازی برای ملی پوشان اعزامی به این رقابت ها آرزوی موفقیت کرد.

لازم به ذکر است شمشیربازان کشورمان که تمرینات خود را در آموزشگاه ملی المپیک پیگیری می نمایند گلایه هایی نسبت به روشنایی سالن تمرین خود داشتند که کیومرث هاشمی قول داد پیش از بازگشت ملی پوشان از مسابقات آسیایی چین این مشکل رفع گردد.

لازم به ذکر است رئیس کمیته ملی المپیک پس از بازگشت مجتبی عابدینی و علی پاکدامن از مسابقات جهانی کره جنوبی و تثبیت سهمیه این دو ملی پوش چک 10 میلیونی پاداش این ورزشکاران را در فرودگاه به آنها تقدیم کرد که صبح امروز این مبلغ به حساب شمشیربازان کشورمان واریز شد.

منبع: تسنیم

به "بازدید کیومرث هاشمی از اردوی تیم ملی شمشیربازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید کیومرث هاشمی از اردوی تیم ملی شمشیربازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید