کاپیتان تیم فوتبال پنج نفره: با 54 روز اردو و بدون بازی تدارکاتی نایب قهرمان آسیا شدیم، خودمان همه را پر توقع کرده ایم

به گزارش وبلاگ طراحی من، حسین رجب پور، کاپیتان تیم ملی فوتبال پنج نفره کشورمان مدعی شد، این تیم بدون برگزاری حتی یک بازی تدارکاتی توانسته نایب قهرمان آسیا شود.

کاپیتان تیم فوتبال پنج نفره: با 54 روز اردو و بدون بازی تدارکاتی نایب قهرمان آسیا شدیم، خودمان همه را پر توقع کرده ایم

حسین رجب پور در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ طراحی من، درباره سطح رقابت های فوتبال پنج نفره قهرمانی آسیا در تایلند که با نایب قهرمانی تیم ایران به اتمام رسید، گفت: سطح مسابقات مثل همیشه بالا بود. حضور تیم های ایران و چین که جزو چهار تیم برتر رنکینگ جهانی هستند، نشان دهنده همین بالا بودن سطح رقابت هاست. خوشبختانه کیفیت خوبی را نیز شاهد بودیم، چون سهمیه پارالمپیک 2020 توزیع می شد. تایلند به عنوان میزبان هزینه زیادی کرده بود تا این سهمیه را بگیرد، اما در نهایت ایران و چین با حضور در فینال به این مهم دست یافتند.

وی در ادامه افزود: ما برای حضور در این مسابقات در مجموع 54 روز اردو داشتیم، این در حالی است که تیم تایلند شش ماه کامل در اردو بوده. ما همچنین بدون بازی تدارکاتی داخلی و خارجی اعزام شدیم و در رقابت های آسیایی برابر حریفان به میدان رفتیم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال پنج نفره کشورمان درباره شرایط این تیم برای حضور در پارالمپیک 2020 گفت: ما یک ماه قبل از پارالمپیک 2016 ریو در یک تورنمنت چند جانبه در برزیل شرکت کردیم که در نایب قهرمانی مان بسیار مؤثر بود. امیدوار حداقل مثل همان دوره بتوانیم یک تورنمنت خوب خارجی را تجربه کنیم.

رجب پور با اشاره به اینکه فدراسیون نابینایان در حد توانش همه امکانات را مهیا کرد، درباره بازی های پارالمپیک توکیو شرح داد: تلاش ما این است که حداقل بتوانیم نقره دوره قبل مان را تکرار کنیم، البته نیاز به امکانات داریم. در ابتدای سال 99 یک تورنمنت در ژاپن برگزار می شود که اگر در آن حضور داشته باشیم، می تواند در روند پیشرفت تیم بسیار مؤثر باشد.

وی در سرانجام یادآور شد: ما در دوره قبلی پارالمپیک نایب قهرمان شدیم و این توقع را خودمان ایجاد کرده ایم که دوباره حداقل این عنوان را تکرار کنیم. بنابراین تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا باز هم روی سکو برویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاپیتان تیم فوتبال پنج نفره: با 54 روز اردو و بدون بازی تدارکاتی نایب قهرمان آسیا شدیم، خودمان همه را پر توقع کرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان تیم فوتبال پنج نفره: با 54 روز اردو و بدون بازی تدارکاتی نایب قهرمان آسیا شدیم، خودمان همه را پر توقع کرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید