بازی ورزشی Riders Republic در شهریور ماه منتشر خواهد شد

به گزارش وبلاگ طراحی من، در جریان مراسم یوبی سافت فوروارد در E3 2021، این شرکت تریلر نوی را از گیم پلی بازی Riders Republic نشان داد. این بازی ورزشی مسابقه ای آنلاین مدتی پیش معرفی شده بود اما نمایش نو جزییات بیشتری را از آن تعیین کرد.

بازی ورزشی Riders Republic در شهریور ماه منتشر خواهد شد

طبق اعلام رسمی یوبی سافت، بازی Riders Republic در تاریخ 11 شهریور (2 سپتامبر) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی (به وسیله اپیک گیمز استور، یوبی سافت استور و یوپلی)، استیدیا و لونا شرکت آمازون عرضه خواهد شد. این بازی به وسیله شعبه یوبی سافت در شهر انسی فرانسه ساخته می گردد. در حال حاضر بازیکنان می توانند در سایت بازی برای نسخه بتای این اثر ثبت نام نمایند.

در تریلر 5 دقیقه ای منتشرشده از بازی شاهد بخشی به نام Mass Start Races بودیم که می تواند از 64 بازیکن هم زمان درون یک مسابقه پشتیبانی کند. بعلاوه بخشی هم با نام Riders Ridge معرفی گردید که در واقع هاب بازی است که در آن بازیکنان می توانند بازیکنان می توانند با هم ملاقات یا شخصیت ها و تجهیزات خود را شخصی سازی نمایند.

Riders Republic یک بازی ورزشی مسابقه ای است که در آن مسابقاتی با محور موتورسواری، اسکیت و حتی پرواز با چتر وجود خواهد داشت. این بازی دارای برخی از معروف ترین رقابت های مسابقه ای دنیا مثل Red Bull Rampage و X-Games خواهد بود. یکی از مجذوب کننده ترین ویژگی های Riders Republic تجربه بازی کردن و مسابقه دادن با تعداد زیادی از کاربران است که همین موضوع باعث خلق مسابقات شلوغ و عظیمی خواهد شد. شعبه انسی شرکت یوبی سافت سابقه ساخت بازی Steep را هم در کارنامه دارد و با ساخت بازی های ورزشی بیگانه نیست و همین موضوع می تواند هواداران را امیدوارتر کند.

اگر نسخه پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان بازی را بخرید، می توانید آن نسخه را به صورت رایگان به نسخه نسل بعدی بازی در کنسول های پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری ایکس/ اس ارتقا دهید. نسخه نسل نهمی بازی از ویژگی های این کنسول استفاده خواهد نمود.

بازی Riders Republic از محیط های اپن ورلد و عظیمی پشتیبانی خواهد نمود. در میان این محیط های عظیم می توان از مکان های خاص و معروفی مثل دره برایس، دره یوسمیتی و کوه ماموت اشاره نمود. این موضوع در کنار تنوع ورزش های موجود در بازی می تواند برای علاقه مندان به چنین آثاری هیجان انگیز باشد.

قبل از اینکه تاریخ عرضه تازه بازی اعلام گردد، بازی قرار بود در تاریخ 25 فوریه منتشر گردد اما در ماه ژانویه بازی تأخیر خورد و اکنون عرضه آن به 11 شهریور موکول شده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی ورزشی Riders Republic در شهریور ماه منتشر خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ورزشی Riders Republic در شهریور ماه منتشر خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید