بزرگترین خیابان غذا در غرب مرکز کجاست؟

به گزارش وبلاگ طراحی من، بزرگترین خیابان غذا در غرب مرکز در منطقه 9 افتتاح شد.

بزرگترین خیابان غذا در غرب مرکز کجاست؟

به گزارش فارس، خیابان غذا (گذر اجتماعی) در غرب مرکز افتتاح شد. این گذر که در بخشی از خیابان بدرالزمان قریب در منطقه 9 ایجاد شده، شامل 20 غرفه تهیه غذا و صنایع دستی می باشد.

این گذر اجتماعی با حضور قدرت الله محمدی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه 9 افتتاح شد.

محمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه 9 در مراسم افتتاح گذر اجتماعی این منطقه و جشن میلاد امام رضا (ع) گفت: از زیر شاخه های طرح های فرهنگی و اجتماعی اقدامات مربوط به گردشگری است. تهران نیز در زمره شهر های گردشگری قرار گرفته است و مدیریت شهری نیز وظیفه خود می داند که به این موضوع توجه داشته باشد.

وی اضافه کرد: این گذر یک طرح نو در منطقه است که در خیابان بدرالزمان قریب ایجادشده و بزرگترین خیابان غذا در غرب تهران است و حتی می توان گفت که از خیابان سی تیر نیز بزرگتر است. این خیابان موجب رونق کسب و کار در منطقه خواهد شد؛ خیابانی که با توسعه شهری از بن بست خارج شد، اما یکی از نقاط کور منطقه بود که با این طرح روشنایی در آن ایجاد شده است.

مرتضوی عنوان نمود: بخشی از مسائل ترافیکی مرتبط با این خیابان حل شده است و بعد از این افتتاح، مسائل به جای مانده را احصا و برطرف خواهیم کرد.

بعلاوه قدرت الله محمدی در این مراسم اظهار کرد: طرح نوی را از سال گذشته در تهران شروع کردیم مبنی بر شناسایی نقاط خاموش در شهر تهران و استفاده از آن ها برای ایجاد سرزندگی

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اضافه کرد: نکته دیگر این است که کوشش کردیم با یاری این طرح در نقاط محروم تر شهر گردشگران داخلی و خارجی را جذب کنیم؛ یکی از این نقاط محدوده رها شده و بلاتکلیفی بود که در خیابان اجتماعی منطقه 9 وجود داشت و هیچ استفاده ای از آن نمی شد. این طرح حداقل برای 200 نفر اشتغال مستقیم ایجاد نموده و موجب سرزندگی و رونق در این منطقه شده است.

وی با بیان اینکه با این اقدام تا حدودی توازن فضا های گردشگری در شرق و غرب و نقاط شمالی و جنوبی ایجاد شده است، ادامه داد: این طرح با الگو برداری از خیابان سی تیر و باب همایون در چند نقطه دیگر شهر که شاید بعضا نقاط حادثه خیز، کور و محل تجمع معتادان باشد اجرا می گردد تا این سرزندگی را در شهر رونق دهیم. یکی از این نقاط شناسایی شده دره فرحزاد است که در حال ساماندهی است و در آینده تبدیل به نقطه گردشگری خواهد شد تا علاوه بر برطرف معضلات اجتماعی آن رونق فرهنگی، اشتغال و گردشگری در آن به وجود آید.

منبع: فرارو

به "بزرگترین خیابان غذا در غرب مرکز کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین خیابان غذا در غرب مرکز کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید