صدور 353 موافقت اصولی به ارزش 40هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان فارس

به گزارش وبلاگ طراحی من، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: حجم سرمایه گذاری موافقت اصولی های صادرشده برای تأسیسات گردشگری در سال 98 بالغ بر 40هزارمیلیارد ریال است و پیش بینی می گردد پس از ساخت و بهره برداری پروژه های مذکور به طور مستقیم برای 9500 نفر اشتغال زایی به همراه داشته باشد.

صدور 353 موافقت اصولی به ارزش 40هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان فارس

به گزارش وبلاگ طراحی من به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، مصیب امیری با اشاره به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان در سال 1398 گفت: در سال 1398 تعداد 353 موافقت اصولی در کل تأسیسات گردشگری استان به ارزش 40 هزار میلیارد ریال صادرشده که در مقایسه با سال قبل از رشدی معادل 40 درصد برخوردار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس مطرح کرد: سرمایه گذاری سرانه در بخش گردشگری و همچنین ورود سرانه گردشگران به کشور اثر معناداری بر رشد مالی ایران و استان دارد و همان گونه که سرمایه گذاری در این صنعت در تمام کشورها رو به افزایش است، امروزه جذب گردشگران خارجی به رقابتی فزاینده در بین نهادهای درگیر در صنعت گردشگری تبدیل شده است.

او اضافه نمود: موفقیت در این رقابت منوط به سرمایه گذاری هوشمندانه است. علاوه بر این گردشگری به صورت غیرمستقیم نیز بر رشد مالی تأثیرگذار است و رشد و توسعه آن در قالب آثار سرریز و دیگر آثار خارجی قابل مشاهده است و می تواند به عنوان موتوری محرک برای رشد مالی عمل کند و رشد سایر فعالیت های مالی مرتبط را نیز به همراه داشته باشد.

منبع: میراث آریا

به "صدور 353 موافقت اصولی به ارزش 40هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 353 موافقت اصولی به ارزش 40هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید