بهترین هود های مخفی ایرانی کدامند؟

به گزارش وبلاگ طراحی من، هود یکی از لوازم بسیار پرکاربرد و ضروری در آشپزخانه است. خرید هود آشپزخانه یکی از ضروری ترین مایحتاج همگام ساخت خانه و نکمیل دکوراسیون آن می باشد. انتخاب هود مناسب با صدای کم می تواند سخت باشد اگر ندانیم هنگام خرید به چه مواردی باید دقت نماییم.

بهترین هود های مخفی ایرانی کدامند؟

در این مقاله با بررسی امکانات و نکات لازم پیش از خرید هود مخفی به شما کمک می کنیم تا بهترین نوع هود مخفی ابرانی را بشناسید.

استفاده از هود در آسپزخانه چه ضرورتی دارد؟

منازل قدیمی به گونه ای ساخته می شدند که فضایی بیرون از اتاق نشیم به ساخت آشپزخانه اختصاص داده می شد. امروزه به دلیل کوچک بودن خانه ها و گسترش استفاده از آپارتمان ها برای زندگی، همچنین استفاده از دکوراسیون های جدید در طراحی آشپزخانه باعث شده است مرزی بین آشپزخانه و نشیمن وجود نداشته باشد.

هنگام آشپزی پخش ذرات روغن، دود و بوی غذا در آشپزخانه و فضای منزل می تواند آزاردهنده باشد.

انتخاب یک هود مناسب برای آشپزخانه علاوه بر اینکه لذت آشپزی را چند برابر می کند، نمای زیباتری نیز به آشپزخانه شما می بخشد.

یکی از مدل های بسیار محبوب هود آشپزخانه که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است، هود مخفی می باشد.

اگر شما نیز تمایل به خرید و استفاده از هود مخفی دارید، با ما همراه باشید تا ویژگی های دیگر هود مخفی را بررسی نماییم.

هنگام خرید هود مخفی لازم است به برخی نکات دقت نماییم:

  • سایز هود مخفی
  • قدرت مکش
  • میزان صدا
  • ظاهر هود

سایز هود مخفی

یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید به آن توجه می کنیم اندازه هود مخفی است. انواع مختلف هود در سایزهای متفاوت تولید می شوند. این تفاوت سایز به دلیل تفاوت اندازه اجاق گاز است. برای خرید هود تناسب سایز هود و ساز گاز بسیار مهم است. هم اندازه بودن هود با اجاق گاز باعث می شود پوشش بهتری برای جذب ذرات چربی داشته باشد. پس توجه کنید قبل از خرید هود اندازه دقیق محل نصب آن را محاسبه نمایید. البته می توانید با مشاورین فروش شرکت های فروش لوازم خانگی نیز مشورت کرده و با گفتن تعداد شعله های اجاق گاز اندازه هود استاندارد را متوجه شوید.

قدرت مکش هود مخفی

هود آشپزخانه در قدرت های متفاوتی تولید می شود. هر چه قدرت مکش هود بیشتر باشد، هود کارآمد تر است. اما با افزایش مکش صدای هود نیز افزایش پیدا می کند.

دقت کنید که هنگام آشپزی بیشتر از چه روشی برای پخت غذا استفاده می کنید. اگر تعداد غذاهای سرخ کردنی شما زیاد است لازم است هود با قدرت جذب بیشتری تهیه نمایید.

اما اگر استفاده شما از غذاهای سرخ شده کم است یک هود با قدرت مکش معمولی نیز برای شما کفایت می کند.

میزان صدای هود

شاید شما هم شنیده باشید که بسکمک از افراد به دنبال خرید هود بی صدا هستند. لازم است این نکته را یادآور شوم که هیچ هود بی صدایی در دنیا وجود ندارد. همه مدل های هود تولید شده مانند هود شومینه ای، هود مورب، هود مخفی و غیره صدا تولید می کنند.

نگران نشوید در مدل های جدید هود مخفی که از موتور توربو استفاده می کنند، میزان صدا بسیار اندک است. به عنوان مثال هنگامی که از دور یک هود مخفی اخوان استفاده می کنید تقریبا هیچ صدایی به گوش شما نخواهد رسید.

در سایر مدل های هود مخفی که در ادامه معرفی خواهیم کرد نیز همین قضیه صادق است.

ظاهر هود

یکی از فاکتورهای مهم که هنگام خردی هود به آن توجه می کنیم ظاهر هود است. بسکمک از افراد هود مورب رابه دلیل ظاهر زیبای آن ترجیح می دهند.

اما خیلی از مشتریان ما می خواهند که نمای هود دیده نشود. اگر شما هم دوست دارید نمای ظاهری آشپزخانه شما به صورت کلی با کابینت پوشانده شود، استفاده از هود مخفی برای شما مناسب ترین گزینه است.

هود مخفی به صورت کامل درون کابینت قرار می گیرد و دیده نخواهد شد.

تا کنون با موارد مهمی که هنگام خرید هود لازم است به آن توجه کنید آشنا شدید.

در ادامه چند برند برتر ایرانی تولید کننده هود مخفی را معرفی خواهیم کرد.

بهترین هود مخفی ایرانی

شرکت های تولید کننده هود در ایران، هود آشپزخانه را در مدل های متنوع و با کیفیتی تولید می کنند. در این قسمت به معرفی مدل های هود مخفی چند شرکت ایرانی قدیمی که سالها در با محصولات خود مهمان آشپزخانه های ما بوده اند می پردازیم.

هود مخفی اخوان

اخوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده لوازم آشپزخانه در ایران است. این شرکت انواع هود، اجاق گاز، فر توکار و سینک را در مدل های متنوع و با کیفیت دنیای تولید می کند.

اخوان انواع هود را در مدل های شومینه ای، مورب، زیرکابینتی و هود مخفی تولید می کند.

در این بخش ما به بررسی مدل های هود مخفی اخوان می پردازیم.

برای اینکه بهتر با امکانات هود مخفی اخوان آشنا شویم مدل هایی از این هود را معرفی می کنیم.

هود مخفی اخوان مدل H64 TG

این هود از جنس شیشه مشکی با بدنه استیل مرغوب تولید شده است. البته همانطور که گفتیم بدنه و موتور هود به طور کامل درون کابینت قرار می گیرد و دیده نخواهد شد. تنها بخشی از هود که از زیر کابینت دیده میشود به رنگ مشکی است.

امکانات هود H64tg به شرح زیر است:

  • ریموت کنترل
  • سنسور
  • صفحه کلید لمسی
  • طول 70 سانتی متر
  • عرض 50 سانتی متر
  • قدرت مکش 700 متر مکعب
  • موتورپلاستیکی سه دور
  • نمایشگر LCD

هود مخفی کن

شرکت کن یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های ایرانی است. این شرکت اولین تولید کننده هود در ایران است و کار خود را با تولید هود زیرکابینتی آغاز نمود.

اکنون شرکت کن انواع مختلف هود زیرکابینیت، شومینه ای، مورب، جزیره و هود مخفی را با بالاترین کیفیت، به همراه گارانتی 24 ماهه عرضه می کند.

محصولات کن دارای گواهینامه استاندارد ایزوه 9001 می باشد.

هود کن

کن از بهترین ها برندهای ایرانی است. اولین تولیدکننده هود در ایران است. دارای گواهینامه استاندارد ایزو 9001 و گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش می باشد. محصولات هود کن به کشورهای عراق، افغانستان، ترکیه و آفریقا صادر می شود.

شرکت کن در ابتدا با تولید هود کار خود را آغاز کرد، هم اکنون این شرکت علاوه بر هود با تولید انواع اجاق گاز، سینک ظرفشویی و فر توکار نیز در بازار حضور دارد.

با معرفی محصولی از هود آشپزخانه مخفی کن به بررسی امکانات هود های این شرکت خواهیم پرداخت.

هود مخفی کن مدل 1440

هود 1440 کن یکی از مدل های هود توکار این شرکت است که دارای امکاناتو تنوع بسیار خوبی است.

این هود در دو رنگ مشکی و استیل و دو سایز 60 و 90 سانت به تولید می رسد. شما با هر دکوراسیون و اجاق گاز با هر اندازه ای می توانید این مدل را تهیه و استفاده نمایید.

امکانات هود 1440 کن:

  • صفحه کلید مکانیکی
  • طول 90 و 60 سانتی متر
  • قدرت مکش 700 متر مکعب
  • موتور توربوی پر قدرت

همانطور که مشاهده می کنید این هود امکانات بسیار ساده ای دارد. قیمت این هود نیز بسیار مناسب است.

هود مخفی بیمکث

بیمکث نیز یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید هود آشپزخانه در ایران است. مدل های قدیمی این هود به صورت زیر کابینتی و با فیلتر الیافی تولید می شد. فیلتر های قدیمی هود پس از هربار کثیف شدن باید با فیلتر جدید تعویض می شدند.

در مدل های جدید هود بیمکث از فیلتر آلومینیومی استفاده می شود. مزیت استفاده از این فیلتر ها در تعویض راحت و قابل شستشو بودن آن است.

هود مخفی بیمکث مدل 2052

این هود به رنگ استیل با پنل مشکی طراحی شده است. کیفیت بسیار خوبی دارد و با استفاده از موتور چهار دور به خوبی می تواند مکش هوا را انجام دهد.

امکانات هود 2052:

  • جنس بدنه: ورق استیل ضدزنگ
  • ریموت کنترل
  • سنسور
  • صفحه کلید لمسی
  • طول 70.5 سانتی متر
  • عرض 28.5 سانتی متر
  • قدرت مکش 600 متر مکعب
  • نوع موتور پلاستیکی چهاردور
  • نمایشگر LCD

حال که با امکانات این هود آشنا شدید، بهتر می توانید برای خرید هود مخفی بیمکث تصمیم بگیرید.

ممکن است شما برای خرید لوازم آشپزخانه به فرکر خرید برندهای خارجی باشید، اما لازم است این اطمینان را به شما بدهم که کیفیت محصولات ایرانی به قدری خوب است که قابل رقابت با مدل های خارجی هود می باشند.

کیفیت قطعات مورد استفاده، قدرت مکش خوب، صدای کم و فیلتر باکیفیت از امکانات انواع هود ایرانی است.

قیمت هود مخفی نیز آپشن مهمی برای انتخاب آن است. قیمت هود به نوع قطعات مورد استفاده، سایز، رنگ و امکاناتی نظیر ریموت، سنسور و نوع صفحه کلید آن بستگی دارد.

قیمت سه برند هود معرفی شده در این مقاله بسیار مناسب است و شما می توانید با هر بودجه ای یکی از مدل های هود مخفی را تهیه نمایید.

هنگام خرید هود مخفی توجه داشته باشید باید کابینت متناسب با اندازه هود تهیه نمایید. همچنین از کارشناسان ماهر این شرکت برای نصب هود مخفی کمک بگیرید تا به طور صحیح هود را نصب کنند، همچنین در این صورت می توانید از خدمات پس از فروش شرکت مربوطه نیز استفاده نمایید.

منبع: چمدان

به "بهترین هود های مخفی ایرانی کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هود های مخفی ایرانی کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید