بوشهر میزبان بخش استانی سی وپنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

به گزارش وبلاگ طراحی من، جهانشیر یاراحمدی صبح پنجشنبه در نشست هماهنگی دومین جشنواره فجر استانی سی پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: بوشهر برای دومین سال متوالی میزبان سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 10 تا 13 دی ماه امسال خواهد بود.

بوشهر میزبان بخش استانی سی وپنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

وی با اشاره به اینکه بخش استانی جشنواره بین المللی تئاتر فجر بستر مناسبی برای رشد و افزایش سطح کیفی آثار تولیدی هنرمندان استان های میزبان خواهد بود اضافه کرد: دومین جشنواره فجر استانی سی وپنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بوشهر با حضور یک نمایش خارجی برگزار خواهد شد.

اجرای یک نمایش خارجی و 6 نمایش ایرانی

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر از حضور شش نمایش ایرانی در این جشنواره اطلاع داد و ابراز امیدواری کرد: مردم هنر دوست و علاقمندان به هنر فاخر نمایش از این نمایش ها که مطرح ترین آثار تئاتری کشور خواهد بود استقبال نمایند.

یاراحمدی علاوه بر اجرای یک نمایش خارجی و 6 نمایش ایرانی در دومین جشنواره فجر استانی از برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه های تخصصی تئاتر اطلاع داد و اعلام کرد: در حاشیه این جشواره کارگاه آموزشی قابلیت های صنایع روز و استفاده از آن در طراحی نمایش توسط شاهین صیادی کارگردان ایرانی مقیم کانادا برگزار خواهد شد.

برگزاری کارگاه آموزش هویت بصری تئاتر

وی همچنین از برگزاری کارگاه آموزش هویت بصری تئاتر توسط سید ابراهیم حسینی اطلاع داد و گفت: سی و چهار گروه نمایشی در استان بوشهر در قالب طرح استقرار گروه های نمایشی ثبت شده که انتظار می رود با شرکت در کارگاه های نمایشی پیش بینی شده در این جشنواره اطلاعات خود و اعضایشان را بروز نموده بهره ببرند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی و دبیر جشنواره با اشاره به فعالیت شعبه بوشهر کانون ملی منتقدین اعلام کرد: جلسات نقد و آنالیز حضوری نمایش ها با حضور مهدی نصیری رئیس هیات مدیره کانون ملی منتقدان تئاتر ایران نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده در دومین جشنواره فجر استانی سی وپنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بوشهر است که برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به محل اجرای نمایش های دومین جشنواره فجر استانی سی وپنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در مجموعه تئاتر شهر بوشهر واقع در مجتمع فرهنگی و هنری گفت: جدول کامل اجرای این نمایش ها و نیز کارگاه های اموزشی یکشنبه پنجم دی ماه طی نشستی با مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی و دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و مدیر امور استان های مرکز قطعی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بوشهر میزبان بخش استانی سی وپنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوشهر میزبان بخش استانی سی وپنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید