تئاتر

با تفریحات رایگان تهران آشنا شوید!

چقدر تا به حال تفریحات رایگان تهران را تجربه نموده اید؟! همه ما وقتی قصد بیرون رفتن و گشت و گذار با دوستان مان را داریم، اولین چیزی که به فکر مان می رسد رفتن به کافه، رستوران، سینما، شهربازی و … است؛ حال آن که با افزایش هزینه ها، شاید بعضا دل تان نخواهد...

12 شهریور 1401

میدان چارلز آزناوور هنر و زندگی

در مرکز شهر ایروان، میدانی به نام چارلز آزناوور اسطوره موسیقی ارمنی وجود دارد. این میدان یادبود هنرمندی است که با هنرش سراسر جهان را پیمود و با اینکه ملیت فرانسوی-ارمنی داشت، هر دو کشور او را متعلق به خود می دانند. شخصیتی خودساخته که مجله تایم در سال 1999...

15 مرداد 1401

مریوان دارای ظرفیت های متعددی در حوزه گردشگری است

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، مریوان دارای ظرفیت های متعددی در حوزه گردشگری است.

4 مرداد 1401

عکس های دیدنی از شهر های متروک جهان (قسمت اول)

شهرهای قدیمی متروک، نشانی از تمدن های بزرگ جهان هستند که از گذشته رازآلود آنها خبر می دهند.

14 خرداد 1401

سالن اپرای دبی، مجلل ترین مرکز هنری آسیا

آشنایی با سالن اپرای دبی | Dubai Opera Hallدبی با توجه به پیشرفت قابل ملاحظه ای که در زمینه مدرنیزه کردن شهر خود داشته است در سال های اخیر توانسته با بهترین کشورهای اروپایی از لحاظ گردشگری رقابت داشته باشد، دور از باور هم نیست شهری که چندین مجموعه تفریحی هیجان...

20 فروردین 1401

اجرای نمایش احتمالات در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر شروع شد

اجرای نمایش احتمالات به نویسندگی و کارگردانی علی شمس از روز سه شنبه سی ام آذر ماه با استقبال قابل توجه تماشاگران در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر شروع شد.

16 اسفند 1400

ایرلند شمالی؛ 14 شگفتی طبیعت که نفس شما را بند می آورد (قسمت اول)

ایرلند شمالی کشوری با چشم اندازهای باستانی و افسانه هایی بزرگ است. این کشور با جاذبه های طبیعی بسیار، شما را مسحور خواهد نمود.

7 اسفند 1400

بازیگر بوتیمار: سریال به دغدغه جوانان می پردازد

بازیگر سریال بوتیمار گفت: نهال تقریبا هم سن خودم است و دانشجو بودنش به من شباهت دارد و آنقدر ها هم با من تفاوت ندارد.

7 شهریور 1400

بازیگر نقش امام خمینی (ره) در سریال میرباقری

تسنیم/ بازیگر نقش امام خمینی(ره) احتمالاً در اوایل سال 1400 با نقشی متفاوت جلوی دوربین داود میرباقری خواهد رفت، سریالی که از 20 هزار بازیگر بهره می برد.

15 فروردین 1400

کاشت نهال مبارک در اختتامیه جشنواره نمایش عروسکی

تهران (پانا) - اختتامیه هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک، با کاشت نهالی به نام مبارک برگزار گشت.

12 فروردین 1400

نقش منفی سریال جشن سربرون کیست؟

نادر فلاح در سریال جشن سربرون نقش سرخوی منفور و قدرت طلب را بازی می نماید و در زیرخاکی نفوذی؛ اما معلوم نیست نقش منفی خائن کشی کیمیایی خواهد بود یا خیر؟

14 دی 1399

امیر مشهدی: شرایط هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان نگران کننده است

مدیر مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با اشاره به تعطیلی فیزیکی سالن های این مرکز، شرح داد: شرایط و شرایط هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان نگران کننده است.

26 آذر 1399

آغاز مخالفت روس ها با ماندگاری پوتین در قدرت

ایرنا نوشت: 357 دانشمند، نویسنده، خبرنگار، وکیل و منتقد تئاتر در نامه ای سرگشاده، مخالفت خود را با اصلاح قانون اساسی روسیه که بر اساس آن ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امکان باقی ماندن در قدرت را بدست می آورد، اعلام کردند.

15 اردیبهشت 1399

بوشهر میزبان بخش استانی سی وپنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

به گزارش خبرنگاران، جهانشیر یاراحمدی صبح پنجشنبه در نشست هماهنگی دومین جشنواره فجر استانی سی پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: بوشهر برای دومین سال متوالی میزبان سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 10 تا 13 دی ماه امسال خواهد بود.

8 آذر 1398

چرا محسن تنابنده انقدر پرکار شده است؟

روزنامه همشهری - مسعود میر: خودش در یکی از شب های اجرا به همکارانش گفته بود که واقعا تحت فشار شدید کاری است و این سختی کار مداوم را اینگونه تعبیر کرده بود که: قلبم در حال ایستادن است. بعد از آن بود که پیامک های لغو و تغییر زمان اجرای تئاتر به دست آن هایی رسید...

15 شهریور 1398