نقش منفی سریال جشن سربرون کیست؟

به گزارش وبلاگ طراحی من، نادر فلاح در سریال جشن سربرون نقش سرخوی منفور و قدرت طلب را بازی می نماید و در زیرخاکی نفوذی؛ اما معلوم نیست نقش منفی خائن کشی کیمیایی خواهد بود یا خیر؟

نقش منفی سریال جشن سربرون کیست؟

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ طراحی من، این روز ها بیشتر او را به نامِ زیرخاکی و زمین گرم می شناسند، اما نادر فلاح بازیگر نام آشنایی در سینما، تئاتر و تلویزیون است که خصوصاً با نقش های خاکستری و منفی اش، هنرمندی اش را بار ها به رخ کشیده است. او این روز ها در حوالی امامزاده داود با گروهِ سریال جشن سربرون مشغول فیلمبرداری اند.

سرخو شخصیت منفی سریال جشن سربرون

او نقش سرخو یا به قولی کاراکتر منفی داستانِ جشن سربرون را ایفا می نماید. فلاح تأکید کرد: شخصیت سرخو کدخدای یکی از طایفه ها را در این مجموعه بازی می کنم. داستان سریال حول محور دو طایفه می گذرد که نقش کدخدای دیگر طایفه برعهده حسین محجوب است و بیشترین تقابل من با بهادر است چراکه با سن و سال بالایی که دارم به خواستگاری دختر کدخدا بهادر، کدخدای طایفه پوسان می روم و…

این بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این سؤال که مثلِ یکسری از کار های دیگر، کاراکتر شما به دنبال انتقام گیری است، گفت: سرخو شخصیتی منفی، کینه توز و قدرت طلب است که برای رسیدن به مراتب بالا، دنبال انتقام گیری است. خوشبختانه بازیگران خوبی در این سریال حضور دارند مثل آقای محجوب، آقای پاک نیت و خیلی های دیگر که تقابل کاراکتر ها را با هم دیدنی می نماید. سرخو و بهادر به عنوان کدخدا مشکلاتی را با خان که محمود پاک نیت نقش آن را بازی می نماید، دارند و این تقابل ها و جدال ها دیدنی و در عین حال عبرت آموز است.

او درباره چرایی پذیرفتن نقش سرخو اضافه کرد: سرخو یک ایلاتی است؛ مرد بیابان، سیاه چادر و سوار بر اسب که برایم جذاب است. فیلمنامه بسیار خوبی توسط دوستان نوشته شده و کار با کارگردانی خوش فکری همچون مجتبی راعی هم برایم قابل توجه بود که این نقش را پذیرفتم. جذابیت ها و پیچیدگی ها را هم منفی بودن کاراکتر سرخو دو چندان می نماید که ماجرا های درامتیک قصه را مؤثرتر و ارزنده تر می نماید.

فلاح در مورد اینکه چه زمانی جشن سربرون آماده پخش می گردد، گفت: من از برنامه ریزی ها خبر ندارم، اما چند نوبت توقفی که برای کار بوجود آمد قدری ما را عقب انداخت. فکر نمی کنم کمتر از 6، 7 ماه دیگر کار داشته باشیم.

حضور در خائن کشی مسعود کیمیایی

او درباره حضورش در فیلم خائن کشی مسعود کیمیایی اشاره نمود: در فیلم سینمایی خائن کشی مسعود کیمیایی اتفاق خوبی است. وقتی با امیر آقایی که قبلاً تجربه همبازی شدن دارم و مهران مدیری که برای اولین بار با هم در پروژه ای کار می کنیم این فرصت مناسبی است که برگِ زرینی در کارنامه ام رقم بخورد. البته هنوز نمی دانم نقشم در این کار چه خواهد بود و دوباره کاراکتر منفی را به من واگذار می نمایند و چه داستانی دارد همه از زمان آغاز کار که احتمالاً دی ماه خواهد بود، معین می گردد.

در زیرخاکی 2 حضور دارم

بازیگر سریال جشن سربرون در پاسخ به این سؤال که آیا در زیرخاکی 2 حضور دارید، گفت: از جزئیات آغاز کار خبری ندارم، اما می دانم فصل دوم در پیش فراوری است و آن طور که به من اطلاع داده اند نقش من در این فصل هم ادامه خواهد داشت و من در ادامه ماجرا های فریبرز باغبیشه حضور دارم.

فلاح در خاتمه درباره کار با سه کارگردان متفاوت و کاربلد، اضافه کرد: یکی از خوشبختی های من کار همزمان با سه کارگردان کاربلد مثل مجتبی راعی، مسعود کیمیایی و جلیل سامان است که هرکدام در حوزه های خاص خودشان حرف های بسیاری برای گفتن دارند. بسیار می آموزم و از هرکدام از این پروژه ها و موقعیت های متفاوتی که دارند درس های خوبی می گیرم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نقش منفی سریال جشن سربرون کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش منفی سریال جشن سربرون کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید