سریال و پخش خانگی

راهنمای خرید دانگل تلویزیون ، معرفی 10 دانگل HDMI وای فای پر فروش بازار ایران

اگر برای شما هم این سوال مطرح است که چگونه از روی گوشی و تبلت خود، فیلم و سریال روی تلویزیون پخش کنید یا چگونه می توانید یک فوتبال پخش زنده را روی صفحه نمایش بزرگ تری مشاهده و لذت ببرید؛ با ما در خواندن این مقاله همراه باشید.

11 آبان 1401

شیمایِ سریال یاغی؛ فاجعه یا شاهکار؟

نیکی کریمی را در یاغی با چتری بسیار کوتاه و رنگ پوستی زرد و تا حدی تیره می بینیم. مژه هایش ریخته و به نظر می رسد به جای ابرو ها هم با مداد توی صورتش خط کشیده است.

30 مرداد 1401

درگذشت دوبلور مشهور کشور یک روز پس از مرگ همسرش ، دو پیکر فردا به خاک سپرده می شوند

مراسم خاکسپاری محمود فاطمی ـ دوبلور پیشکسوت ـ صبح روز شنبه (29 مرداد ماه) در بهشت زهرا (س) برگزار می گردد.

28 مرداد 1401

ببینید؛ کلیپ جدیدی از سریال انیمیشنی تکن منتشر شد

اگر به خاطر داشته باشید، نت فلیکس دو ماه پیش تریلری از سریال انیمیشنی تکن: رد خون (Tekken: Bloodline) را منتشر کرد. حال آن ها کلیپ تازه ای از این انیمیشن به نمایش گذاشته اند و بعلاوه خالق سری بازی تکن یعنی کاتسوهیرو هارادا (Katsuhiro Harada) پیامی را خطاب به هواداران بیان...

27 تیر 1401

امکان فعالیت شرکت های خصوصی در شاد فراهم شد

با اعلام فراخوان ارائه خدمات افزوده و یا خدمات زیرساخت پشتیبان در شبکه آموزشی دانش آموز (شاد)، بخش خدمات افزوده شبکه شاد (شادبوم) به طور رسمی شروع به کار خواهد نمود.

18 اردیبهشت 1401

فیلم ریحانه پارسا در آرایشگاه مردانه !

خبرنگاران: خبرنگاران: ریحانه پارسا عکس جدیدی از خود را با استایل متفاوتش در فضای مجازی منتشر کرد.

25 بهمن 1400

فاز اول پروژه کتابخانه مرکزی خرم آباد آماده بهره برداری است

فرشته طهماسبی مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان در گفت وگویی با خبرنگار خبرنگاران در لرستان، درباره کمّ وکیف شرایط کتابخانه های عمومی استان، از بازگشایی کتابخانه حضرت مهدی (عج) خرم آباد در آینده نزدیک اطلاع داد.

26 مهر 1400

مهران غفوریان از دست رفت !

خبرنگاران: مهران غفوریان عکسی از از خودش در کنار دخترش هانا منتشر نموده است که لاغری شدید مهران غفوریان در این عکس مخاطبان را نگران نموده است یکی از کاربران نوشته مهران غفوریان از دست رفت و صد حیف به آن مرد بامزه سینمای ایران !

3 مهر 1400

بازیگر بوتیمار: سریال به دغدغه جوانان می پردازد

بازیگر سریال بوتیمار گفت: نهال تقریبا هم سن خودم است و دانشجو بودنش به من شباهت دارد و آنقدر ها هم با من تفاوت ندارد.

7 شهریور 1400

داریوش ارجمند در روز تولدش چه آرزویی کرد؟

داریوش ارجمند، هنرمند باسابقه کشورمان 77 ساله شد. او در گفت وگویی به مناسبت زادروز تولدش از آرزوهایی گفت که دوست دارد برای مردم کشورش محقق گردد.

19 مرداد 1400

از انیمیشن های برتر پیکسار تا کمدی های احمقانه؛ بهترین های هنر و سینما

اگر فرصت مطالعه اخبار و مقالات مهم هنری و سینمایی را ندارید، می توانید مجموعه ای از مهم ترین اخبار و بهترین مقاله ها و ویدیوهای دنیای فیلم و سریال، موسیقی و هنرهای تجسمی را در خبرنگاران مگ پیدا کنید. ما در سری مطالب بهترین های هنر و سینما، هر دوشنبه 10...

22 تیر 1400

شناسایی سه بهله جوجه طرلان در آذربایجان شرقی

خبرنگاران/آذربایجان شرقی سه بهله جوجه نابالغ پرنده شکاری طرلان توسط کارشناس حیاط وحش حفاظت محیط زیست استان شناسایی و حلقه گذاری شدند.

21 تیر 1400

بازیگر نقش امام خمینی (ره) در سریال میرباقری

تسنیم/ بازیگر نقش امام خمینی(ره) احتمالاً در اوایل سال 1400 با نقشی متفاوت جلوی دوربین داود میرباقری خواهد رفت، سریالی که از 20 هزار بازیگر بهره می برد.

15 فروردین 1400

بهترین بازی های 2020 ایکس باکس وان

برخلاف بحران ها و اتفاقات مختلفی که در سال جاری رخ دادند، 2020 یکی از بهترین سال های صنعت بازی را رقم زد. متاسفانه بازی های بزرگ و متعددی که حسابی درباره شان صحبت شده اند، بیشتر روی پلتفرم کامپیوتر و پلی استیشن بودند، اما ایکس باکس هم در این میان بی نصیب...

5 بهمن 1399

نقش منفی سریال جشن سربرون کیست؟

نادر فلاح در سریال جشن سربرون نقش سرخوی منفور و قدرت طلب را بازی می نماید و در زیرخاکی نفوذی؛ اما معلوم نیست نقش منفی خائن کشی کیمیایی خواهد بود یا خیر؟

14 دی 1399

فیلم های ترسناک محبوب 9 کارگردان مشهور سینما

فیلم ­های ترسناک بخشی جدانشدنی از سینمای دنیا هستند. جدا از طرفداران دو آتشه این نوع فیلم ­ها، بالاخره هرکسی در مقطعی از زندگی ­اش به این نتیجه رسیده که شاید بد نباشد فیلم ترسناکی ببیند و این ترس و وحشت لعنتی آن را تجربه کند. فیلمسازان عظیم هم از این قاعده...

19 آذر 1399

پردرآمدترین بازیگران زن جهان

این فهرست که به روال هر سال منتشر می شود امسال متفاوت و به نوعی شگفت انگیز است، چراکه پردرآمدترین بازیگران جهان امسال بیش از هر سال دیگر وابسته به تلویزیون و سرویس های آنلاین استریم ویدئو مثل نتفلیکس هستند.

22 آبان 1399

آخرین خبرها از فصل دوم شهرزاد

تهیه کننده شهرزاد از پخش جهانی فصل دوم این سریال همزمان با شروع پخش آنلاین آن توسط سایت لوتوس پلی اطلاع داد.

17 خرداد 1399
5 خرداد 1399

زارعی: نوروز، یک آغاز دوباره است، فقط به وزنه برداری علاقه دارم

عضو تیم ملی وزنه برداری گفت: عید نوروز برای همه مردم می تواند یک آغاز دوباره باشد.

2 خرداد 1399
تعداد: (25)