بی اعتمادی مردم آمریکا به دانشمندان سازنده واکسن

به گزارش وبلاگ طراحی من، خبرگزاری خبرنگاران- نتایج یک نظر سنجی جدید در آمریکا نشان می دهد که یک سوم مردم این کشور به دانشمندان سازنده واکسن بی اعتمادند.

بی اعتمادی مردم آمریکا به دانشمندان سازنده واکسن

به گزارش خبرگزاری وبلاگ طراحی من، نشریه آمریکایی نیوزویک در پایگاه اینترنتی خود و در گزارشی به قلم بنیامین فیرنو نوشت، اکثریت ضعیف مردم آمریکا که هفته گذشته در یک نظرسنجی شرکت کردند، گفتند درباره کنترل بحران کرونا خوش بین هستند، آن ها آمادگی خود را برای تزریق واکسن اعلام کردند؛ اما تعداد زیادی از افراد بزرگسال تاکید کردند که بی اعتمادی آن ها به علم و دولت مانع از آن می گردد که واکسن تزریق نمایند.

براساس نتایج این نظرسنجی که سی بی اس نیوز و یو گاو در بین دو هزار و 382 نفر از ساکنان آمریکا برگزار کردند، 60 درصد از آمریکایی ها که درباره تزریق واکسن تردید دارند، گفتند دانشمندان و کارشناسان درمانی به کرات درباره ویروس کرونا اشتباه نموده اند و در نتیجه نمی توانند متقاعد شوند واکسنی که آن ها می سازند، ایمن است.

حدود یک سوم افرادی که واکسن نزده اند، گفتند به دانشی که منجر به ساخت واکسن شده است، اعتماد ندارند و دانشمندان سازنده واکسن ها را به تشخیص نادرست درباره ویروس کرونا متهم کردند.

این نظرسنجی که بین دهم تا سیزدهم مارس برگزار گشت، نشان می دهد که 47 درصد از آمریکاییانی که واکسن نزده اند نیز گفتند درباره عوارض جانبی احتمالی واکسن نگرانند. تعداد زیادی از این گروه گفتند بی اعتمادی آن ها به نیرو های دولتی و دانشمندان سازنده واکسن ها مانع از آن خواهد شد که واکسن تزریق نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بی اعتمادی مردم آمریکا به دانشمندان سازنده واکسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی اعتمادی مردم آمریکا به دانشمندان سازنده واکسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید