جزئیات چگونگی حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه شهرکرد بررسی شد

به گزارش وبلاگ طراحی من، نشست شورای دانشگاه شهرکرد با حضور اعضای هیئت رئیسه، روسای دانشکده ها و مدیران دانشگاه با موضوع چگونگی حضور دانشجویان و اساتید در دانشگاه برگزار شد.

جزئیات چگونگی حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه شهرکرد بررسی شد

به گزارش خبرنگار استان های وبلاگ طراحی من، نشست شورای دانشگاه شهرکرد با حضور اعضای هیئت رییسه، روسای دانشکده ها و مدیران دانشگاه با موضوع چگونگی حضور دانشجویان و اساتید در دانشگاه برگزار گشت.

سعید کریمی، رئیس دانشگاه شهرکرد، در این نشست ضمن تبریک هفته وحدت در سخنانی حضور دانشگاه شهرکرد در رتبه بندی موضوعی تایمز و رتبه بندی موضوعی ISC را حاصل زحمات، همت، پیگیری و تلاش های اساتید، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، مدیران و کارمندان دانشگاه دانست و از همه تقدیر و تشکر کرد.

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: دانشگاه ها بدون حضور اساتید و دانشجویان پویایی لازم را ندارند و امیدوارم با برطرف شدن مشکل بیماری کرونا و بازگشت شرایط به حالت عادی، دانشگاه ها نیزبه صورت عادی فعالیت های خود را داشته باشند.

کریمی افزود: برای بازگشایی دانشگاه ها لازم است اساتید، کارکنان و دانشجویان دو دوز واکسن خود را تزریق کرده باشند و همه دانشگاه ها با توجه به شرایط خود و بر اساس تصمیماتی که شورای مدیریت استانی آموزش عالی با استناد به بخشنامه های ابلاغی شورای ملی و استانی کرونا و وزارت عتف اتخاذ می کند، به تدریج به سمت بازگشایی کامل حرکت کنند.

حمداله مشتاقی معاون آموزشی دانشگاه نیز در این نشست ضمن تبریک هفته وحدت گفت: بر اساس اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بنا بر بازگشایی دانشگاه ها به صورت تدریجی است.

معاون آموزشی دانشگاه افزود: در وهله اول مقدمات حضور کامل دانشجویان مقطع دکترا در دانشگاه در حال فراهم شدن است که قبل از آن، حضور تمام وقت اعضای هیئت علمی در دانشگاه از اول آبان مدنظر است.

حمدالله مشتاقی در بخش دیگری از سخنانش گفت: کلاس ها باید بر اساس برنامه ریزی آموزش برگزار شود و مدیران گروه ها باید در دانشکده ها حضور داشته باشند و مسائل آموزشی دانشجویان در گروه ها و دانشکده های مربوطه حل و فصل شود.

پژمان طهماسبی معاون دانشجویی دانشگاه نیز در سخنانی گفت: به دلیل شرایط ناشی ازبیماری کرونا، مسائل مرتبط با خوابگاه های دانشجویی وسلف سرویس ها مسائل محدود کننده حضور کامل دانشجویان در دانشگاه است که ما را ناچار به برنامه ریزی برای بازگشایی تدریجی دانشگاه وآموزش تلفیقی می کند.

سایر حاضرین در نشست نیز در ادامه به طرح مسائل و دغدغه های خود پیرامون بازگشایی دانشگاه با توجه به بیماری کرونا پرداختند.

در خاتمه مقرر شد دانشجویان مقطع دکترا به طور کامل در دانشگاه حضور یابند و دانشجویان کارشناسی ارشد با پروپوزال مصوب نیز در دانشگاه حضور پیدا کنند. دروس تئوری سایر دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی به صورت مجازی برگزار شود و برای دروس عملی آن ها نیز برنامه ریزی لازم با همکاری دانشکده ها و معاونت های مربوطه صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جزئیات چگونگی حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه شهرکرد بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات چگونگی حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه شهرکرد بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید