تقویت تولیدات داخلی موجب حذف قاچاق می گردد

به گزارش وبلاگ طراحی من، خبرنگاران/فارس استاندار فارس گفت: اگر می خواهیم کالایی قاچاق نگردد و فراوری داخلی تقویت گردد باید کالاهای داخلی دارای کیفیت بالا و قیمت قابل رقابت با کالاهای خارجی باشند و خدمات پس از فروش خوبی ارائه دهند.

تقویت تولیدات داخلی موجب حذف قاچاق می گردد

عنایت الله رحیمی در جلسه جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با بیان اینکه فرهنگ سازی و قانع کردن سازی افکار عمومی اولین اقدام در زمینه مقابله با قاچاق است ، گفت: اگر مردم در خصوص محاسن و مزایای تقویت فراوری داخل و مضرات قاچاق مطلع باشند پای کار می آیند و می توانیم در مبارزه با قاچاق پیروز شویم.

به گزارش وبلاگ طراحی من به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، رحیمی با اشاره به این که سرحدات و مرزهای ورودی قاچاق کالا باید کنترل گردد، ادامه داد: مبارزه با قاچاق در سطح عرضه اقدامی پرهزینه و سخت است که نارضایتی آشکار را به دنبال دارد در حالی که مقابله با ورود قاچاق در مبادی زمینی ، دریایی و هوایی اقدامی ساده تر و مفیدتر است.

استاندار فارس با بیان این که باید در زمینه مقابله با قاچاق از روش های علمی و به روز جهان بهره ببریم، گفت: قاچاق هم به بازار کار و هم به ثروت ملی آسیب می زند ولی مقابله با آن احتیاجمند راهکارهای معقول و منطقی است که به صورت هماهنگ در سطح ملی اجرا گردد، چرا که اقدامات محلی آسیب هایی را به دنبال دارد.

رحیمی همچنین در زمینه ساماندهی سوخت ماشین آلات سنگین کشاورزی و راهسازی گفت: استفاده از کارت سوخت و دستگاه های سنگین بهترین روش مدیریت تامین و توزیع سوخت است و میزان کارکرد و احتیاج دستگاه های سنگین به سوخت را نیز می تواند با مشارکت متخصصان و فعالان این حوزه مشخص کرد که موجب بهبود شرایط سوخت در این حوزه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تقویت تولیدات داخلی موجب حذف قاچاق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت تولیدات داخلی موجب حذف قاچاق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید