توصیه به ادامه قرنطینه خانگی در گلستان

به گزارش وبلاگ طراحی من، جانشین استاندار در کارگروه سلامت و امنیت غذایی گلستان از مردم خواست به قرنطینه خانگی ادامه دهند.

توصیه به ادامه قرنطینه خانگی در گلستان

عبدالرضا چراغعلی جانشین استاندار گلستان در گفت و گو با خبرنگار از ، با گفت:از مردم خواهش میکنیم به قرنطینه خانگی ادامه دهند و در روز های آینده از حضور به تفرجگاه ها و مناطق عمومی خودداری نمایند.

او با اشاره به اینکه هیچ چیز بهتر از درمان و قرنطینه در منزل نیست، اضافه کرد: قرنطینه خانگی می تواند ما را در کنترل این ویروس در استان یاری کند.

رییس شورای اطلاع رسانی گلستان با بیان این مطلب که در کارگروه سلامت و امنیت مواد غذایی استان که با حضور دستگاه های ذیربط تقریبا همه روزه تشکیل می گردد اقدامات خوبی اجرا شده و بخش قابل توجهی از مصوبات آن با یاری مردم و جامعه پزشکی اجرایی شده است به برگزاری جلسه شورای اطلاع رسانی استان اشاره نموده و گفت: رسانه ملی در این بحران نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی داشته و در مقابله با اخبار غیر رسمی و غیر مستند هم باید بتواند پیروز عمل کند.

چراغعلی با تشکر از نقش کادر پزشکی در مواجهه با این ویروس به برگزاری جلسه با خیرین جامعه سلامت، سازمان های مردم نهاد و تشکل های خیریه اشاره نمود و گفت: با توجه به تصمیمات متخذه در استانداری برگزاری هرگونه مراسم و تجمعات و مسابقات ورزشی و برگزاری بازارچه های محلی ممنوع بوده و با یاری روحانیت مراسم و تجمعات مذهبی نیز کاهش یافته است.

چراغعلی با بیان این مطلب که با تعطیلی بعضی تجمعات نظیر بازارچه های محلی قطعا برای مردم و کسبه مشکلاتی به وجود خواهد آمد از این افراد عذرخواهی نموده و تاکید نمود هدف از این گونه اقدامات جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت مردم است.

انتهای پیغام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توصیه به ادامه قرنطینه خانگی در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه به ادامه قرنطینه خانگی در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید