شمار بیماران کرونا در سیستان به سه نفر رسید

به گزارش وبلاگ طراحی من، رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: تا به امروز نتیجه آزمایش سه نفر از افراد مشکوک به ویروس کرونا در شهرستان های زیرپوشش این دانشگاه از سوی وزارت بهداشت مثبت اعلام شده است.

شمار بیماران کرونا در سیستان به سه نفر رسید

هادی میرزایی رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا 52 بیمار با علائم تنفسی به بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل مراجعه کردند که تنها آزمایش سه نفر آنان مثبت اعلام شده است.

او اضافه نمود: یک نفر از مبتلایان به کرونا با توجه به بهبودی بدست آورده از بیمارستان مرخص شد و ادامه درمان وی در منزل تحت نظارت بهداشت و درمان انجام می گردد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل اعلام کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا به وسیله دهان، چشم و بینی قابل انتقال است از هم استانی های عزیز در خواست می گردد همیشه شست شوی دست با آب و صابون مایع را مورد توجه قرار داده و از تماس بدون شستشو دست به صورت خودداری نمایند.

او تغذیه را راه چاره مناسب برای حفظ سلامتی عنوان نمود و اضافه نمود: لازم است افراد مصرف پروتئین و ویتامین را به وسیله مواد غذایی در کنار رعایت بهداشت مورد توجه قرار دهند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت و درمان شمار بیمارات مبتلا به کرونا در سیستان و بلوچستان 34 نفر است.

دانشگاه علوم پزشکی زابل پنج شهرستان شمالی سیستان و بلوچستان شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز را زیر پوشش دارد، سایر شهرستان های این استان زیر پوشش 2 دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر قرار دارند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شمار بیماران کرونا در سیستان به سه نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار بیماران کرونا در سیستان به سه نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید