جزئیات آپدیت نو No Mans Sky منتشر شد؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ طراحی من، بازی No Mans Sky به تازگی به همراه یک به روزرسانی بزرگ برای نینتندو سوییچ منتشر شده است که بسیاری از المان های بازی را بهبود می بخشد و بعضی ویژگی های نو را به آن اضافه می نماید. در واقع بازیکنان می توانند با آپدیت 4.0 انتظار مدیریت اینونتوری آسان تر، سطح دشواری قابل تنظیم، جلوه های بصری بهبود یافته، گیم پلی روان تر و رابط کاربری ساده تری را داشته باشند.

جزئیات آپدیت نو No Mans Sky منتشر شد؛ تریلر آن را دیدن کنید

هنگامی که استودیوی هلو گیمز (Hello Games) در سال 2016 بازی No Mans Sky را منتشر کرد، این اثر به علت عمل نکردن به وعده هایش به طور گسترده در دنیا مورد انتقاد نهاده شد. عرضه ی بحث برانگیز بازی باعث شده بود تا این اثر به یکی از ناامیدنماینده ترین بازی های تاریخ تبدیل گردد، اما هلو گیمز به لطف یک سری به روز رسانی های مهم که بسیاری از بخش های مهم بازی را تغییر و بهبود می دادند، بازگشتی باورنکردنی برای بازی رقم زد.

آپدیت تازه و 4.0 بازی یعنی Waypoint نسبت به سایر به روز رسانی ها نظیر Pathfinder که وسایل نقلیه زمینی را به بازی اضافه نموده است، کمی از نظر ویژگی های تازه، ضعیف عمل می نماید اما همچنان لیستی طولانی از بهبودها و تغییرات را به همراه دارد. یکی از تغییرات تازه و خاص این آپدیت، سیستم حالت های بازی کاستوم است که به بازیکنان اجازه می دهد تا به صورت پویا تعداد زیادی متغیر از مصرف سوخت و عناصر بقا تا مدت زمان دویدن و حضور موجودات خطرناک و به طور کلی درجه سختی را تنظیم نمایند. مدیریت اینونتوری نیز با یک بازنگری بصری ساده شده است و یک سیستم ذخیره اتوماتیک تازه باعث شده تا نگران از دست رفتن پیشرفت های خود در بازی نباشید. البته قابلیت ذخیره دستی نیز همچنان قراهم است.

از طرفی سیستم ساخت و ساز یا کرفتینگ تازه باعث می گردد تا تمام اجزای فرعی مورد احتیاج برای ساخت اقلام پیچیده را بتوانید مشاهده کنید. حالتی به نام نیز Relaxed game mode نیز به بازی اضافه شده که برای کسانی که قصد دارند تمامی بخش های بازی را آسان تر تجربه نمایند. سیستم Milestones بعلاوه برای یاری به بازیکنان در معین و دستیابی به اهداف، جزئیات پیشرفت آن ها و غیره بازسازی شده است.

تعداد زیادی از ویژگی ها و تغییرات دیگر مانند اسکن بسیار سریع تر Analysis Visor، ارتقاهای جت پک قدرتمندتر و… نیز بازی را بهبود داده اند. البته No Mans Sky به روزرسانی هایی در جلوه های بصری خود دریافت کرد که در کنار بهبود بخش های مختلف بازی، پشتیبانی از AMD Fidelity FX Super Resolution 2 را به آن اضافه نموده است که تاثیر زیادی در پرفورمنس دارد.

در نهایت بعضی از محبوب ترین حالت های بازی اکنون به لطف سیستم سختی پویا و تازه آن به نوعی منسوخ شده و کنار گذاشته می شوند، زیرا مواردی مانند سوخت نامحدود و سرعت دویدن را می توان به سادگی در هر زمان به صورت دستی تنظیم کرد. به نظر می رسد که هلو گیمز هنگام کار روی به روزرسانی های اصلی بازی به بازخورد بازیکنان گوش فرا داده است و می توان در آینده حتی انتظار به روزرسانی های بزرگ تر را داشت.

بازی No Mans Sky هم اکنون برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر آپدیت تازه بازی را مشاهده کنید.

منبع: No Mans Sky

منبع: دیجیکالا مگ

به "جزئیات آپدیت نو No Mans Sky منتشر شد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات آپدیت نو No Mans Sky منتشر شد؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید