جلسه مهدوی کیا و ماجدی با صالحی امیری

به گزارش وبلاگ طراحی من، کادرفنی تیم ملی امید و سرپرست فدراسیون فوتبال امروز جلسه ای را رضا صالحی امیری برگزار می کنند.

جلسه مهدوی کیا و ماجدی با صالحی امیری

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ طراحی من، بعد از حل مسائل کادرفنی تیم ملی و امضای قرارداد مهدوی کیا و دستیارانش و از طرفی برکناری عزیزی خادم و روی کار آمدن میرشاد ماجدی، امروز جلسه ای مشترک با رضا صالحی امیری برگزار خواهد شد تا در آستانه شروع اردوی تیم ملی امید، نسبت به شرایط این تیم، تصمیمات و حمایت های لازم اتخاذ شود.

تیم ملی فوتبال امید به جهت حضور در مسابقات آسیایی و بازی های المپیک، جزو اولویت های کمیته ملی المپیک است و همواره حمایت های لازم از این تیم برای موفقیت در آسیا و یا صعود به المپیک انجام می شود. در این زمینه هم امروز جلسه ای میان کادرفنی و مدیریتی این تیم با حضور میرشاد ماجدی و رضا صالحی امیری برگزار خواهد شد.

عقد قرارداد مهدوی کیا و تامین بودجه مورد نیاز برای حضور او و دستیارانش، از سوی کمیته ملی المپیک اجرا شده و تا پیش از این فدراسیون فوتبال توان و شرایط لازم برای این همکاری را نداشت.

تیم ملی زیر 23 سال ایران، در شهریور ماه امسال راهی بازی های آسیایی خواهد شد و دو سال بعد، در انتخابی المپیک پاریس حضور پیدا می کند و همه امیدوارند این تیم بتواند به حسرت 48 ساله فوتبال ایران در صعود به المپیک سرانجام دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جلسه مهدوی کیا و ماجدی با صالحی امیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه مهدوی کیا و ماجدی با صالحی امیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید