درخشش رونی در اولین بازی اش برای دربی کانتی

به گزارش وبلاگ طراحی من، مهاجم انگلیسی تیم فوتبال دربی کانتی در اولین بازی خود برای این تیم دسته اولی، به پیروزی این تیم یاری کرد.

درخشش رونی در اولین بازی اش برای دربی کانتی

به گزارش وبلاگ طراحی من و به نقل از ESPN، وین رونی شب گذشته (پنجشنبه) اولین بازی اش را برای تیم فوتبال دربی کانتی انجام داد و به این تیم برای کسب پیروزی 2 بر یک مقابل بارنزلی در دسته اول فوتبال انگلیس موسوم به چمپیونشیپ یاری کرد.

رونی که پس از سرانجام دوران بازیگری اش در تیم دی سی یونایتد به انگلیس برگشته است تا به عنوان بازیکن - مربی در تیم دربی کانتی بازی کند، روز گذشته به عنوان کاپیتان این تیم به میدان رفت و با ضربه آزاد دقیق خود توپ را به هم تیمی اش جک ماریوت رساند تا او درست پیش از سرانجام نیمه اول کار را تمام کند.

ستاره 34 ساله سابق منچستریونایتد از ابتدا تا خاتمه در این بازی حضور داشت و این در حالی بود که او اولین بازی رسمی اش را از ماه اکتبر انجام می داد.

فیلیپ کوکو، سرمربی دربی کانتی پس از بازی به شبکه اسکای اسپورتش گفت: رونی امروز برای ما مهره مهمی بود. او با تأثیرش در گل اول و سانتری که منجر به گل دوم شد تأثیر خود را نشان داد.

به لطف درخشش رونی، دربی برای اولین بار در این فصل دو بازی متوالی را برد. تیم دربی کانتی روز دوشنبه هم با نتیجه 2 بر یک چارلتون را شکست داد، هر چند این تیم هنوز در رده هفدهم جدول قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "درخشش رونی در اولین بازی اش برای دربی کانتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش رونی در اولین بازی اش برای دربی کانتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید