مالک دربی کانتی ورود رونی به این باشگاه را تأیید کرد

به گزارش وبلاگ طراحی من، مالک باشگاه دربی کانتی انگلیس تأیید کرد که ستاره سابق فوتبال انگلیس در آستانه امضای قرارداد با این باشگاه قرار گرفته است.

مالک دربی کانتی ورود رونی به این باشگاه را تأیید کرد

به گزارش وبلاگ طراحی من، وین رونی امروز (سه شنبه) وارد فرودگاه هیثروی انگلیس شد تا مراحل انتقالش از تیم دی سی یونایتد آمریکا به دربی کانتی در لیگ دسته اول فوتبال جزیره را کامل کند.

در همین حال مل موریس، مالک باشگاه دربی کانتی نیز بازگشت رونی به کشورش برای پیوستن به این تیم را تأیید کرد و از قطعی بودن این انتقال اطلاع داد.

رونی 33 ساله در تصمیمی غیرمنتظره تصمیم گرفته است که به دوران بازیگری اش در MLS سرانجام دهد تا در نقش مربی - بازیکن برای تیمی که فصل گذشته تحت راهنمایی فرانک لمپارد قرار داشت فعالیت کند. در واقع رونی قرار است علاوه بر بازی در تیم دربی کانتی، به فیلیپ کوکو، سرمربی این تیم یاری و دانش و تجربه خود از کار فوتبال انگلیس را در اختیار این مرد هلندی قرار دهد.

موریس در این خصوص به سایت تاک اسپورت گفت: هیچ چیز تا زمانی که کاملاً انجام گردد، قطعی نیست اما مسلماً ما بسیار مشتاقیم و کوشش مان را انجام می دهیم تا هرچه زودتر پیوستن او را اعلام کنیم.

رکورددار بازی در تیم ملی انگلیس، در بدو ورودش به فرودگاه لندن با گروهی از طرفدارانش عکس یادگاری گرفت و پس از آن راهی باشگاه دربی کانتی شد. او که پس از ترک منچستریونایتد، یک فصل هم برای اورتون توپ زد، بعضی از کلاس های مربیگری را سپری نموده و برای کار در کادر فنی دربی کانتی واجد شرایط است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مالک دربی کانتی ورود رونی به این باشگاه را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالک دربی کانتی ورود رونی به این باشگاه را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید