دلیل تعطیلی سالن ورزشی زیاران از زبان متولی

به گزارش وبلاگ طراحی من، مدیر اداره ورزش و جوانان آبیک در مورد خبر تعطیلی سالن ورزشی روستای زیاران توضیحاتی را ارایه کرد.

دلیل تعطیلی سالن ورزشی زیاران از زبان متولی

به گزارش ، مصطفی اسماعیلی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک در مورد خبر تعطیلی سالن ورزشی روستای زیاران که امروز در فضای مجازی منتشر شد توضیحاتی را ارایه کرد.

او گفت: این سالن ورزشی از ابتدای امسال به دهیاری این روستا واگذار شده بود و دهیار چند روز پیش طی نامه ای خبر داد که دهیاری نمی تواند این سالن ورزشی را نگهداری کند و دیگر قادر به اداره آن نیست.

اسماعیلی اضافه کرد: با دعوت از اعضای شورا و ورزشکاران زیاران تقاضا کردیم تا شخصی مورد اعتماد از سوی آنها برای مسئولیت این سالن ورزشی معرفی گردد.

او همچنین گفت: این سالن ورزشی اجاره نبوده و به صورت تعمیر و نگهداری اداره می شد و فرد مسئول باید تمام مخارج حاصل از این سالن را برای بهبود همان فضا هزینه نماید.

اسماعیلی با اشاره به تعطیلی موقت این سالن، اضافه کرد: اداره ورزش و جوانان آبیک آمادگی دارد تا پس از سرانجام تعطیلات اربعین حسینی (ع) با فرد جدید قرارداد منعقد کند.

سالن ورزشی زیاران یک سالن چند منظوره با کاربری فوتسال، والیبال و بسکتبال است و طبقه بالای این سالن نیز به ورزش های رزمی اختصاص دارد.

صبح امروز خبری مبنی بر تعطیلی سالن ورزشی زیاران در فضای مجازی منتشر شد که برای بیشتر کاربران سوالات و شبهات فراوانی ایجاد نموده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دلیل تعطیلی سالن ورزشی زیاران از زبان متولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل تعطیلی سالن ورزشی زیاران از زبان متولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید