زنگ هوشمند در مقابله با دزدان پیروز نیست

به گزارش وبلاگ طراحی من، نتایج یک بررسی در مورد زنگ های هوشمند رینگ نشان می دهد که این زنگ ها در مقابله با دزدان پیروز نیستند و دوربین های آنها نمی توانند به خوبی جنایتکاران را تشخیص دهند.

زنگ هوشمند در مقابله با دزدان پیروز نیست

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ طراحی من به نقل از انگجت، تصاویر ویدئویی که توسط زنگ های هوشمند رینگ ضبط شده و برای پلیس ارسال می شوند، کیفیت و کارآیی لازم را ندارند و تحقیقاتی که توسط ان بی سی نیوز در این زمینه اجرا شده ثابت می کند پلیس چندان از آنها برای یافتن دزدها و دستگیری آنها استفاده نکرده است.

از مجموع 40 نهاد قضایی و پلیسی که در جریان این بررسی با آنها گفتگو شده و اطلاعاتی را از طریق دوربین های رینگ دریافت کرده اند،تنها 13 نهاد اعلام کرده اند که بر مبنای تصاویر دوربین های رینگ پیروز به دستگیری دزدان و جانیان شده اند.

از این 13 نهاد 2 نهاد هم تنها پیروز به حدس و گمان هایی خام و نه قطعی شده اند. نکته جالب اینکه علیرغم بی کیفیت بودن تصاویر زنگ های رینگ،هیچ یک از سازمان های قضایی و امنیتی و پلیسی حاضر نشده اند در این زمینه گزارشی تهیه کرده یا شرکت رینگ را در جریان قرار دهند.

رینگ پیش از این مدعی شده بود ارتقای کیفیت زنگ های هوشمند این شرکت و به خصوص دوربین های آنها به کاهش 55 درصدی دزدی در محله های لس آنجلس منجر شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "زنگ هوشمند در مقابله با دزدان پیروز نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ هوشمند در مقابله با دزدان پیروز نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید