سالم ترین ماشین دنیا

به گزارش وبلاگ طراحی من، یک معلم بازنشسته که در سال 1965 این خودرو را خریده است، هنوز هم بعد از 4دهه با آن رانندگی می کند و تا کنون بیش از یک میلیون و 600 هزار کیلومتر با آن راه پیموده است.

سالم ترین ماشین دنیا

باب لوکاس این ماشین فورد را در آن زمان به قیمت 3 هزار دلار خرید و خودش هم نمی داند چه طور توانسته است با آن بیش از 6/1 میلیون کیلومتر رانندگی کند. کیلومتر تعداد این خودرو با هر بار پیمودن160 هزار کیلومتر صفر می شود و باب تا کنون 10 بار این کار را انجام داده است. با وجود این، این مرد اعلام کرده، تا کنون ماشینش در طول این 45 سال خراب نشده است.

تا کنون خیلی ها برای خرید این خودرو پیشنهادهای وسوسه کننده داده اند اما صاحب آن به هیچ وجه حاضر نیست از آن جدا شود. باب در این باره گفت: من به خوبی از این خودرو مراقبت کردم و به همین دلیل حتی یک بار هم خراب نشده است. تنها مسئله ای که من تا کنون با این ماشین پیدا کرده ام، این بود که یک بار بنزین آن در راه تمام شد که آن هم خودم مقصر بودم. اگر شما هم می خواهید تا ده ها سال پشت ماشین خود رانندگی کنید، باید خوب راندن را بیاموزید و به کوچک ترین علائم خودرو توجه داشته باشید. این کار تا حد زیادی از خراب شدن ماشین پیشگیری می کند.

منبع: برترین ها

به "سالم ترین ماشین دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالم ترین ماشین دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید