سخنگوی باشگاه ذوب آهن: پاداش ویژه و میلیاردی برای برد فولاد در کار نیست

به گزارش وبلاگ طراحی من، سخنگوی باشگاه ذوب آهن با رد اختصاص پاداش 500 میلیونی برای عدم شکست این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: اختصاص یک پاداش ویژه احتیاج به مصوبه هیئت مدیره دارد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن: پاداش ویژه و میلیاردی برای برد فولاد در کار نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ طراحی من، تیم های فوتبال فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست وششم لیگ برتر از ساعت 21 امشب (پنجشنبه) در استادیوم شهدای فولاد خوزستان به مصاف هم می فرایند. برگزاری این بازی در حالی است که گفته شد مسؤلان باشگاه ذوب آهن برای کسب پیروزی یا تساوی در این بازی پاداشی به ارزش 500 میلیون تومان (به طور میانگین هر نفر 10 میلیون) در نظر گرفته اند.

احمد جمشیدی عضو هیئت مدیره و سخنگوی باشگاه ذوب آهن در گفت و گو با وبلاگ طراحی من در این مورد گفت: تمرینات تیم به خوبی اجرا شده است و امیدواریم نتیجه خوبی گرفته گردد. تیم شرایط خوبی دارد و روز گذشته به اهواز سفر نموده است.

وی درباره حواشی به وجود آمده برای تخصیص این پاداش مطرح نمود: این موضوع را از کسانی که سؤال کنید که این خبر را اعلام نموده اند. وقتی این موضوع به وسیله باشگاه اعلام نشده، جوسازی است و اینکه چه کسی خط می دهد را نمی دانم. این یک پاداش عادی است که در صورت پیروزی مثل همه باشگاه ها این کار را می کنیم، ولی اینکه پاداش ویژه و میلیاردی در کار باشد، نه، چنین نیست. این بازی چون خارج از خانه انجام می گردد, در صورت برد پاداشی مثل بقیه بازی ها می دهیم.

جمشیدی در واکنش به اینکه مبلغ پاداش 500 میلیون تومان عنوان شده است, تأکید کرد: اصلاً چنین چیزی نیست. مگر می گردد این طور باشد؟ یک پاداش باید مصوبه هیئت مدیره داشته باشد. من تکذیب می کنم و چنین بحثی نبوده است. در صورت برد پاداش می دهیم, اما نه این قدر. شما می دانید تیم های عظیم مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتور و سپاهان هم پاداش می دهند. کدام شان نمی دهند؟ ما هم قول دادیم و ان شاءالله در هیئت مدیره مصوب می کنیم تا پاداشی که در حد و شأن باشگاه باشد, پرداخت گردد.

, ،

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سخنگوی باشگاه ذوب آهن: پاداش ویژه و میلیاردی برای برد فولاد در کار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی باشگاه ذوب آهن: پاداش ویژه و میلیاردی برای برد فولاد در کار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید