جهانگیری از تماشاگران و ورزشکاران بازی پرسپولیس کاشیما تمجید کرد

به گزارش وبلاگ طراحی من، معاون اول رئیس جمهور گفت: رئیس فیفا می گفت چنین جمعیتی را در کشورهای دیگر کمتر دیده ام و خوشبختانه تماشاگران و طرفداران ایران نمایشی از فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی ارائه دادند و کوچکترین حرکت ناشایست و ناپسندی از سوی تماشاگران انجام نشد.

جهانگیری از تماشاگران و ورزشکاران بازی پرسپولیس کاشیما تمجید کرد

به گزارش وبلاگ طراحی من از اهواز، اسحاق جهانگیری ظهر امروز در آئین افتتاح فولاد آرنا در اهواز، با تمجید از فرهنگ و اخلاق جوانان ایرانی اظهارداشت: باید قدر جوانان را بدانیم و این جفاست اگر نقطه ضعف کوچکی دیده گردد بخواهیم برای جوانان کشور محدودیت ایجاد کنیم.

وی ضمن تشکر از فولاد خوزستان برای احداث استادیوم بزرگ فولاد اضافه نمود: هدیه ای که فولاد خوزستان به ورزشکاران و جوانان خوزستان و به ویژه اهواز داد هدیه ای ارزشمند است و مجموعه های صنعتی مانند فولاد خوزستان نمی تواند نسبت به محیط اطراف خود بی تفاوت باشند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: مجموعه های صنعتی باید به گونه ای عمل نمایند که مردم پیرامون این صنایع احساس ننمایند فقط مسائل آنها برای مردم است و منافعی برای مردم ندارد.

وی اضافه نمود: مسابقه ورزشی فینال لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی در تهران نمایشی بسیار فرهنگی و مناسب بود و برخی دوستان به من گوشزد کردند که ممکن است تیم پرسپولیس در این مسابقه پیروز نگردد و شاید بهتر باشد که شما به تماشای این بازی نروید اما من معتقد بودم این ناجوانمردی است که صرفا هنگامی که می دانیم نماینده ایران پیروز می گردد حضور پیدا کنیم. کوشش فوتبالیست های کشورمان در این دیدار قابل تقدیربود و توانستند نایب قهرمان آسیا شوند و پرچم و نام ایران اسلامی را بالا ببرند.

وی با اشاره به حضور رئیس فیفا گفت: رئیس فیفا به من می گفت چنین جمعیتی را در کشورهای دیگر کمتر دیده ام و خوشبختانه تماشاگران و طرفداران ایران نمایشی از فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی ارائه دادند و کوچکترین حرکت ناشایست و ناپسندی از سوی تماشاگران انجام نشد.

جهانگیری همچنین گفت: حضور بانوان با رعایت شئونات از دیگر ویژگی های این دیدار بود که با رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی بود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به برخی مسائل در کشور گفت: گوشه و کنار خوزستان مانند یک کارگاه توسعه و کار شده است و چندین طرح و پروژه در حال اجرا است و در سفر به خوزستان بیش از 15 هزار میلیارد تومان طرح یا مورد بهره برداری نهاده شد یا عملیات اجرایی آن شروع شد.

ش

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جهانگیری از تماشاگران و ورزشکاران بازی پرسپولیس کاشیما تمجید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگیری از تماشاگران و ورزشکاران بازی پرسپولیس کاشیما تمجید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید