بازی رایانه ای و کنسول بازی

جزئیات آپدیت نو No Mans Sky منتشر شد؛ تریلر آن را دیدن کنید

بازی No Mans Sky به تازگی به همراه یک به روزرسانی بزرگ برای نینتندو سوییچ منتشر شده است که بسیاری از المان های بازی را بهبود می بخشد و بعضی ویژگی های نو را به آن اضافه می نماید. در واقع بازیکنان می توانند با آپدیت 4.0 انتظار مدیریت اینونتوری آسان تر، سطح دشواری...

24 مهر 1401

بازی ورزشی Riders Republic در شهریور ماه منتشر خواهد شد

در جریان مراسم یوبی سافت فوروارد در E3 2021، این شرکت تریلر نوی را از گیم پلی بازی Riders Republic نشان داد. این بازی ورزشی مسابقه ای آنلاین مدتی پیش معرفی شده بود اما نمایش نو جزییات بیشتری را از آن تعیین کرد.

25 تیر 1400
24 تیر 1400

بهترین بازی های 2020 ایکس باکس وان

برخلاف بحران ها و اتفاقات مختلفی که در سال جاری رخ دادند، 2020 یکی از بهترین سال های صنعت بازی را رقم زد. متاسفانه بازی های بزرگ و متعددی که حسابی درباره شان صحبت شده اند، بیشتر روی پلتفرم کامپیوتر و پلی استیشن بودند، اما ایکس باکس هم در این میان بی نصیب...

5 بهمن 1399

دوران آرماگدون در انتظار مادر بدجنس سیندرلا

کیت بلانشت هنرپیشه هالیوودی برای بازی در 2 پروژه سینمایی به جیمز گرِی و آدام مک کِی می پیوندد.

22 تیر 1399

صالحی: امیدوارم اروپا قبل ازآنکه دیر گردد به قول خود عمل کند

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران درباره سازوکار ویژه اقتصادی برای ایران که قرار است ازسوی کشورهای اروپایی راه اندازی گردد، گفت: امیدواریم قبل از آنکه خیلی دیر گردد، به ویژه اروپایی ها به آنچه ماه ها قبل قول داده اند، عمل نمایند.

13 خرداد 1398

کارلوش کی روش: نوع بازی ایران در آسیا جا نیفتاده است، با عملکرد خوب بیرانوند در بازی باقی ماندیم

کارلوش کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به این نکته اذعان کرد که تیمش با واکنش خوب علیرضا بیرانوند در دقیقه نخست دیدار مقابل عمان در این بازی باقی مانده است.

9 خرداد 1398

حسگر همه کاره کاغذی ابداع شد

یک شرکت موسوم به ویلیوت(Wiliot) یک حسگر بدون باتری و کاغذی به همین نام ساخته است که با امواج رادیویی موجود در محیط مانند امواج بلوتوث یا وای-فای کار می نماید و قادر است چیزهای مختلفی نظیر وزن و دما را اندازه بگیرد و به گوشی یا لپ تاپ ارسال کند.

7 خرداد 1398

برانکو: هیچ وقت دنبال فرار به جلو نبوده ام سپاهان بهترین تیم ایران است

طارمی در حال حاضر بازیکن یک باشگاه دیگر در قطر است. نمی دانم از او راضی هستند یا نه چون اخبار را دنبال نمی کنم و تماسی هم ندارم. الان زمان مناسبی برای پاسخ دادن به این سوال نیست.

15 اردیبهشت 1398

پادوانی: پدرو مادرم اشک می ریزند و می گویند به برزیل برگرد، خیلی زشت است که با من عکس بگیرند و کاری نکنند، به عنوان مربی به استقلال برمی گردم

لئاندرو پادوانی، مدافع برزیلی و پیشین استقلال در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگاران به تشریح وضعیت خودش پرداخت.

23 فروردین 1398

آرمین هادی پور: از مدال طلای گرندپری منچستر به عنوان یک نردبان استفاده خواهم کرد، برای کسب بهترین نتیجه در گرندپری امارات حاضر می شویم

عضو تیم ملی تکواندوی کشورمان گفت: از مدال طلای گرندپری منچستر به عنوان یک نردبان برای موفقیت های آینده و کسب سهمیه المپیک استفاده خواهم کرد.

21 فروردین 1398

باشگاه پرسپولیس: ملزم به بازی مقابل پیکان نیستیم، فتاحی به قولش عمل نکرد

باشگاه پرسپولیس به خاطر غیبت ملی پوشان امیدش در تمرینات علیه سازمان لیگ موضع گرفت.

19 فروردین 1398

جهانگیری از تماشاگران و ورزشکاران بازی پرسپولیس کاشیما تمجید کرد

معاون اول رئیس جمهور گفت: رئیس فیفا می گفت چنین جمعیتی را در کشورهای دیگر کمتر دیده ام و خوشبختانه تماشاگران و طرفداران ایران نمایشی از فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی ارائه دادند و کوچکترین حرکت ناشایست و ناپسندی از سوی تماشاگران انجام نشد.

13 فروردین 1398