سلامت نازل های عرضه سوخت جایگاه مدائن زاهدان تایید شد

به گزارش وبلاگ طراحی من، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: با انجام آزمایش تلمبه های عرضه بنزین جایگاه مدائن زاهدان از سوی اداره کل استاندارد سیستان و بلوچستان، سلامت کلیه نازل های عرضه سوخت از نظر کمی و کیفی در جایگاه مذکور تایید شد.

سلامت نازل های عرضه سوخت جایگاه مدائن زاهدان تایید شد

وبلاگ طراحی من -ابراهیم پوریزدانی گفت: در پی انتشار شایعاتی مبنی بر کم فروشی بنزین در جایگاه مدائن زاهدان، کارگروه نظارتی متشکل از پلیس امنیت مالی، اداره کل استاندارد و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، امروز 5 /اسفند/1400 در محل جایگاه مدائن حاضر شدند و تمامی نازل های عرضه سوخت را مورد آنالیز قرار دادند.

او می گوید: با آنالیز صورت گرفته و آزمایش تلمبه های فروش، هیچ گونه کم فروشی بنزین در جایگاه مدائن زاهدان مشاهده نشد و سلامت کمی و کیفی تمامی نازل ها به وسیله اداره کل استاندارد تایید شد.

او گفت: مردم فهیم استان، به شایعات بی اساس توجه نمی نمایند و این گزارش به منظور تنویر افکار عمومی و پاسخ به افرادی صورت گرفت که با انتشار مطالب جعلی در فضای مجازی در پی تضعیف خدمات مسئولین نظام هستند.

به گفته مدیر منطقه زاهدان تلمبه های فروش تمامی جایگاه های منطقه به صورت ماهیانه به وسیله واحد خدمات مهندسی منطقه و هرشش ماه یکبار به وسیله اداره استاندارد آنالیز می شود و به هیچ وجه امکان کم فروشی در جایگاه های عرضه سوخت وجود ندارد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سلامت نازل های عرضه سوخت جایگاه مدائن زاهدان تایید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلامت نازل های عرضه سوخت جایگاه مدائن زاهدان تایید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید