سینماهای چین باز نشده تعطیل شد

به گزارش وبلاگ طراحی من، چین دوباره همه سینماهایی را که در روزهای اخیر با تردید باز شده بودند، تعطیل کرد.

سینماهای چین باز نشده تعطیل شد

به گزارش وبلاگ طراحی من به نقل از هالیوود ریپورتر، در حالی که دولت چین در دو هفته اخیر صدها سالن سینما را در نقاط مختلف این کشور باز نموده بود، اما اکنون دستور داده شده تا همه سالن های سینما دوباره بسته شوند. این در حالی است که قرار بود از امروز بیش از 200 سالن سینما در شانگهای به جمع سینماهایی که در روزهای اخیر در نقاط مختلف چین بازگشایی شدند، بپیوندند.

هر چند هنوز دلیل مشخصی برای این کار ذکر نشده اما گفته می گردد دولت چین بیمناک خیزش موج دوم گسترش ویروس کرونا است. در روزهای اخیر بیش از 600 سالن سینما در نقاط مختلف چین کارت سبز گرفته بودند تا کار خود را از سر بگیرند؛ اما دفتر فیلم پکن آدینه شب آخر وقت با دستور فوری از همه آنها خواست تا دوباره تعطیل نمایند.

این در حالی است که پنجشنبه شهرداری شانگهای خبر داده بود که مجوز شروع به کار مجدد 205 سالن این شهر را کسب نموده است. طرح بازگشایی مرحله به مرحله 70 هزار سالن سینما در چین کوشش داشت تا سینماها را دوباره به حیات بازگرداند. گفته شده تعطیلی دوباره سینماها به معنی تعطیلی یکی دو هفته ای نیست و باید انتظار این را داشت که این بار بازگشایی سینماها مدت زیادی طول بکشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "سینماهای چین باز نشده تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینماهای چین باز نشده تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید