شمسایی: باید به کسب قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا فکر کنیم

به گزارش وبلاگ طراحی من، وحید شمسایی، عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت که زمان زیادی تا آغاز مسابقات قهرمانی زیر 20 سال فوتسال آسیا باقی نمانده است و تیم ایران باید به قهرمانی رقابت ها بیندیشد.

شمسایی: باید به کسب قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا فکر کنیم

به گزارش وبلاگ طراحی من و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی، عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: از نظر من انجام بازی تدارکاتی با تیمی که تازه به لیگ برتر صعود نموده، نکته مثبتی است و در پی آن نقاط ضعف و قوت تیم را متوجه می شویم. از تیم زیر 20 سال دو بازی محبت آمیز مقابل روسیه و یک دیدار مقابل اندونزی در تورنمنت محبت آمیز چین تایپه را به وسیله پخش زنده دیدم.

وی با بیان اینکه دیدار تدارکاتی روز گذشته (چهارشنبه) تیم فوتسال زیر 20 سال ایران مقابل شاهین کرمانشاه را از نزدیک دیده است، توضیح داد: اشکالاتی در تیم وجود دارد که مربیان تا پیش از آغاز مسابقات برای رفع آن وقت دارند. نباید فراموش کرد که زمان زیادی باقی نمانده است و به همین دلیل نباید دنبال حرف و حدیث باشیم، در واقع جز قهرمانی به چیز دیگری نباید فکر کنیم و از این تیم باید حمایت کرد.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با تأکید به اینکه ضعف هایی در تیم ایران مشهود بود که مربیان باید آنها را رفع نمایند، گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در ایران برگزار می گردد و همه یکدل باید به کسب قهرمانی فکر کنیم. افتخار جامعه فوتسال در جهان هستیم و باید یک بار دیگر قدرت خود را نشان بدهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شمسایی: باید به کسب قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا فکر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمسایی: باید به کسب قهرمانی فوتسال زیر 20 سال آسیا فکر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید