لطفا پژمانِ خندوانه را بیشتر کنید!

به گزارش وبلاگ طراحی من، به دلیل ابتلای امیرمهدی ژوله داور خنداننده شو 3 به کرونا، پژمان جمشیدی بازیگر سینما و تلویزیون از 8 بهمن جایگزین او شد و تا 18 بهمن با برنامه تلویزیونی خندوانه روی آنتن شبکه نسیم حضور داشت.

لطفا پژمانِ خندوانه را بیشتر کنید!

به گزارش خراسان، او که همزمان در چهلمین جشنواره فیلم فجر، برای بازی در دو فیلم بی مادر و علف زار مورد تحسین نهاده شده و گفته می گردد این شانس را دارد برای دومی، سیمرغ هم بگیرد، باز هم به تلویزیون که در آن برای نخستین بار بازیگری را تجربه نموده، آمد و به عنوان یکی از محبوب ترین بازیگران کنونی سینمای ایران، توجهات را به خود جلب کرد.

پژمان از روز اول حضور در خنداننده شو، همیشه اذعان داشت که خودش را داور نمی داند و به عنوان یک مخاطب روی جایگاه داوری نشسته تا از تماشا اجرا ها لذت ببرد، با این حال، داوری او نه تن ها هیچ گاه با واکنش های منفی روبرو نشد، بلکه مورد استقبال نیز نهاده شد و به کار خندوانه آمد.

پژمان جمشیدی در سال هایی که بازیگر شده و در برنامه های مختلف حضور پیدا نموده، نشان داده جلوی دوربین آدم بسیار راحت و بی تکلفی است؛ چهره ای گرم و صمیمی که به راحتی شوخی می نماید و به راحتی می خندد. اساساً به نظر می رسد خنده های پربسامدتر جمشیدی میانه اجرای شرکت کنندگان، به کمک اجرا های دور های نو خنداننده شو 3 آمد و روی اعتماد به نفس آن ها تأثیرگذار بود، به نحوی که بعضی شرکت کننده ها با وجودی که متن های چندان قدرتمندی نداشتند، اما با انرژی بیشتری اجرا کردند و از پس استندآپ در مراحل پایانی که سخت تر از مراحل قبل است، برآمدند.

بنا بر آن چه گفته شد، به نظر می رسد تداوم حضور پژمان جمشیدی در خنداننده شو و سری های بعد آن، بیش از هر چیز به نفع خود شرکت کنندگان و کلیت برنامه است و یخ اجرا ها را حتی در مراحل پایین تر زودتر می شکند.

منبع: فرارو

به "لطفا پژمانِ خندوانه را بیشتر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لطفا پژمانِ خندوانه را بیشتر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید