سینما

فیلم ساعت ها، معرفی و آنالیز و تحلیل ، The Hours (2002)

وبلاگ خبرنگاران ، بعد از مدت ها یک نویسنده مهمان پیدا نموده است: خواهر عزیزم، فرانک. اولین مقاله ایشان درباره فیلم ساعت هاست:

17 آذر 1401

راهنمای خرید دانگل تلویزیون ، معرفی 10 دانگل HDMI وای فای پر فروش بازار ایران

اگر برای شما هم این سوال مطرح است که چگونه از روی گوشی و تبلت خود، فیلم و سریال روی تلویزیون پخش کنید یا چگونه می توانید یک فوتبال پخش زنده را روی صفحه نمایش بزرگ تری مشاهده و لذت ببرید؛ با ما در خواندن این مقاله همراه باشید.

11 آبان 1401

با تفریحات رایگان تهران آشنا شوید!

چقدر تا به حال تفریحات رایگان تهران را تجربه نموده اید؟! همه ما وقتی قصد بیرون رفتن و گشت و گذار با دوستان مان را داریم، اولین چیزی که به فکر مان می رسد رفتن به کافه، رستوران، سینما، شهربازی و … است؛ حال آن که با افزایش هزینه ها، شاید بعضا دل تان نخواهد...

12 شهریور 1401

شیمایِ سریال یاغی؛ فاجعه یا شاهکار؟

نیکی کریمی را در یاغی با چتری بسیار کوتاه و رنگ پوستی زرد و تا حدی تیره می بینیم. مژه هایش ریخته و به نظر می رسد به جای ابرو ها هم با مداد توی صورتش خط کشیده است.

30 مرداد 1401

درگذشت دوبلور مشهور کشور یک روز پس از مرگ همسرش ، دو پیکر فردا به خاک سپرده می شوند

مراسم خاکسپاری محمود فاطمی ـ دوبلور پیشکسوت ـ صبح روز شنبه (29 مرداد ماه) در بهشت زهرا (س) برگزار می گردد.

28 مرداد 1401

پویش ویژه بچه ها و نوجوانان ، کتاب بخوانید تا دیده شوید

علاقه مندان کتاب و کتابخوانی می توانند به پویش من مروج کتابم بپیوندند.

22 مرداد 1401

میدان چارلز آزناوور هنر و زندگی

در مرکز شهر ایروان، میدانی به نام چارلز آزناوور اسطوره موسیقی ارمنی وجود دارد. این میدان یادبود هنرمندی است که با هنرش سراسر جهان را پیمود و با اینکه ملیت فرانسوی-ارمنی داشت، هر دو کشور او را متعلق به خود می دانند. شخصیتی خودساخته که مجله تایم در سال 1999...

15 مرداد 1401

از فیلمسازان جوان حمایت می کنیم

تهران (پانا) - مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در حاشیه از بازدید از سی وهشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران درباره رویکردهای نو خود در بنیاد سینمایی فارابی گفت، تمام عناصر سینما باید زنجیروار به یکدیگر متصل باشند و در بنیاد سینمایی فارابی برای...

24 تیر 1401

نحوه از بین بردن قارچ گیاهان آپارتمانی

روش قارچ کشی گیاهان آپارتمانی به وسیله یک کارشناس گل و گیاه آموزش داده شده است.

2 تیر 1401

لطفا پژمانِ خندوانه را بیشتر کنید!

به دلیل ابتلای امیرمهدی ژوله داور خنداننده شو 3 به کرونا، پژمان جمشیدی بازیگر سینما و تلویزیون از 8 بهمن جایگزین او شد و تا 18 بهمن با برنامه تلویزیونی خندوانه روی آنتن شبکه نسیم حضور داشت.

24 خرداد 1401

مخفیگاه به شبکه نمایش خانگی آمد

نمایش فیلم مخفیگاه به کارگردانی بنیامین نادعلی در شبکه نمایش خانگی فیلیمو شروع شد.

16 خرداد 1401

عکس، ماجرای راننده ای که 4 سال دنبال علیرضا خمسه بود!

علیرضا خمسه با انتشار عکسی از یک راننده تاکسی در صفحه اینستاگرامش گفت این راننده که سه، چهار سال پیش او را به محل فیلمبرداری رسانده بود، در این سال ها در پی او می گشته تا اضافه کرایه تاکسی را به خمسه برگرداند.

5 خرداد 1401

بدترین گوشی های هوشمند فراوری شده

در این گزارش به بعضی گوشی های هوشمند اشاره می کنیم که به علت کیفیت نامناسب عنوان بدترین گوشی های هوشمند را کسب نموده اند.

29 اردیبهشت 1401

ملک جهان خزاعی: به آینده نسل جوان خوشبین هستم

تهران (پانا) - ملک جهان خزاعی گفت یکی از دلایلی که طراحان جوان از زمان جوانی ما جلوتر هستند، به خاطر روزآمدی آنهاست.

9 اردیبهشت 1401

این پرسپولیس بیچاره!

خبرنگاران: پرسپولیس امروز، دوشنبه، باید در دیدار نهایی سوپرجام به مصاف فولاد برود و برای کسب پنجمین جام در این بازی، تلاش کند. با این حال شاید دغدغه اصلی یحیی گل محمدی و بسیاری دیگر از هواداران این باشگاه، نه بازی امروز بلکه پنجره زمستانی است که به سرعت...

5 اردیبهشت 1401

امیرحسین بیات: ملاقات خصوصی آخرین حضورم در سینما نیست

تهران (پانا) - بازیگر نوجوان فیلم سینمایی ملاقات خصوصی درباره سکانسی که اشکش سرازیر شده است، توضیحاتی ارائه کرد و گفت این فیلم آخرین حضورش در عرصه سینما نیست و بازیگری را به عنوان یک حرفه برای آینده اش در نظر دارد.

29 فروردین 1401

ضیافت پنالتی جوان های مبتلا به سرطان با حضور امیر عابدزاده

تعدادی از جوان های مبتلا به سرطان در یک مراسم خیریه به دروازه بان تیم ملی پنالتی زدند.

23 فروردین 1401

سالن اپرای دبی، مجلل ترین مرکز هنری آسیا

آشنایی با سالن اپرای دبی | Dubai Opera Hallدبی با توجه به پیشرفت قابل ملاحظه ای که در زمینه مدرنیزه کردن شهر خود داشته است در سال های اخیر توانسته با بهترین کشورهای اروپایی از لحاظ گردشگری رقابت داشته باشد، دور از باور هم نیست شهری که چندین مجموعه تفریحی هیجان...

20 فروردین 1401

اجرای نمایش احتمالات در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر شروع شد

اجرای نمایش احتمالات به نویسندگی و کارگردانی علی شمس از روز سه شنبه سی ام آذر ماه با استقبال قابل توجه تماشاگران در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر شروع شد.

16 اسفند 1400

ایرلند شمالی؛ 14 شگفتی طبیعت که نفس شما را بند می آورد (قسمت اول)

ایرلند شمالی کشوری با چشم اندازهای باستانی و افسانه هایی بزرگ است. این کشور با جاذبه های طبیعی بسیار، شما را مسحور خواهد نمود.

7 اسفند 1400
تعداد: (94)