مأموریت سه عضو هیأت رئیسه برای رایزنی با ستاد مقابله با بیماری کرونا

به گزارش وبلاگ طراحی من، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از مأموریت به سه عضو هیأت رئیسه برای رایزنی با ستاد مقابله با بیماری کرونا به منظور چگونگی و نحوه برگزاری جلسات مجلس اطلاع داد.

مأموریت سه عضو هیأت رئیسه برای رایزنی با ستاد مقابله با بیماری کرونا

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ طراحی من، اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مسعود پزشکیان، سیدامیرحسین قاضی زاده و اکبر رنجبرزاده مأموریت داد تا رایزنی هایی را با ستاد مقابله با بیماری کرونا داشته باشند که به چه نحوه و با چه کم و کیفی جلسات مجلس برگزار گردد.

وی با بیان اینکه تا به امروز 5 نفر از نمایندگان به بیماری کرونا مبتلا شده اند، اضافه کرد: طبق تصمیم هیأت رئیسه تا زمان جمع بندی لایحه بودجه سال 99 در کمیسیون تلفیق مجلس جلسه نخواهد داشت و پس از اتمام کار آنالیز لایحه بودجه در تلفیق در خصوص نحوه آنالیز و تصویب آن در مجلس در هیأت رئیسه تصمیم گیری خواهد شد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه مجلس روز دوشنبه هفته جاری جلسه علنی نخواهد داشت، گفت: درباره رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی کشاورزی نیز طبق نامه رئیس جمهور به رهبر معظم انقلاب و اذن ایشان تا زمان برگزاری جلسه رأی اعتماد سرپرست فعلی ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مأموریت سه عضو هیأت رئیسه برای رایزنی با ستاد مقابله با بیماری کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مأموریت سه عضو هیأت رئیسه برای رایزنی با ستاد مقابله با بیماری کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید