مطالعات ثبت ملی جنگل های انزان در مشگین شهر شروع شد

به گزارش وبلاگ طراحی من، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر از انجام مطالعات جامع ثبت ملی جنگل های انزان، حتم مشه سی، کولیار و ساطی میزان در این شهرستان اطلاع داد.

مطالعات ثبت ملی جنگل های انزان در مشگین شهر شروع شد

به گزارش وبلاگ طراحی من به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، ایمانعلی ایمانی سرپرست اداره میراث فرهنگی مشگین شهر، امروز چهارشنبه 2 آبان با اعلام این خبر توضیح داد: این مطالعات به دلیل جاذبه های طبیعت این منطقه انجام می گردد.

او ادامه داد: با توجه به پیشنهاد ثبت جهانی جنگل های ارسباران ، در آینده می توان جنگل های ذکر شده را به محدوده جنگل های ارسباران الحاق کرد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مشگین شهر ادامه داد: ثبت ملی جنگل ها موجب تقویت برنامه های صیانت و حفاظتی خواهد شد.

ایمانی تاکید نمود: در مطالعه و تشکیل پرونده ثبت ملی نظرات سایر دستگاه ها نیز احصا می گردد تا تمامی ویژگی های طبیعی و گردشگری در پرونده ثبتی لحاظ گردد.

او همچنین به همکاری میراث فرهنگی شهرستان اهر در انجام مطالعات اشاره و ابراز امیدواری کرد با ثبت جهانی جنگل های ارسباران، برنامه های صیانتی جامع در جنگل های واقع در محدوده شهرستان مشکین شهر اجرا گردد.

منبع: میراث آریا

به "مطالعات ثبت ملی جنگل های انزان در مشگین شهر شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالعات ثبت ملی جنگل های انزان در مشگین شهر شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید