معرفی موزه مادر ایران در آپارات ادامه دارد

به گزارش وبلاگ طراحی من، مدیر کل موزه ملی ایران اطلاع داد: معرفی موزه ها در سایت آپارات، با معرفی موزه ملی ایران از روز یکم فروردین شروع شد و قرار است معرفی موزه ها تا 13 فروردین ادامه داشته باشد.

معرفی موزه مادر ایران در آپارات ادامه دارد

جبرییل نوکنده در گفت وگو با وبلاگ طراحی من، تاکید نمود:براساس برنامه ریزی صورت گرفته، کارشناسان موزه ای کوشش کردند تا در پخش زنده معرفی موزه مادر ایران از ساعت 15 در طول یک ساعت این موزه و بخش های مختلف آن را معرفی نمایند.

او با تاکید بر تنوع در آثار قرار گرفته در دو بخش موزه ایران باستان و دوران اسلامی در موزه ملی ایران، اظهار کرد: به دلیل همین گستردگی و تنوع، شنبه دوم فروردین ساعت 11 صبح بخش دوران اسلامی موزه ملی ایران به صورت مستقل معرفی می گردد و کارشناسان در حال آنالیز برای معرفی یک اتفاق خاص از موزه در این نمایش آنلاین در سایت آپارات هستند.

به گفته وی، بخش نمایش داده شده موزه ملی ایران در چند ساعت آینده روی سایت آپارات و در نهایت در سایت موزه ملی ایران نیز قرار می گیرد.

او با بیان این که چند ساعت بعد از اجرای پخش زنده در سایت آپارات، می توان آن پخش را در سایت فناوری و ارتباطات در همان آدرس نیز مشاهده کرد.

اداره کل موزه ها با ایجاد کمپینی با نام #موزه-ها-را-در-خانه-ببینیم برنامه ریزی کرد تامعرفی 13 موزه تهران تا 13 فروردین در وب سایت آپارات انجام گردد و هر روز یک موزه، از ساعت 15 تا 16 در سایت آپارات و به صورت آنلاین نمایش داده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "معرفی موزه مادر ایران در آپارات ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی موزه مادر ایران در آپارات ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید